تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
کد خبر : 9978

کندال جنر میزبان هالووین بیلی آیلیش و مگان فاکس می شود

کندال جنر میزبان هالووین بیلی آیلیش و مگان فاکس می شود

افراد مشهور در حالی که در جشن هالووین کندال جنر شرکت کردند، با لباس کاملا زیبا در لس آنجلس حاضر شدند. کندال روز شنبه میزبان یک مهمانی هالووین در شاتو مارمونت بود و لیست مهمانان پر ستاره شامل بیلی آیلیش و مگان فاکس بود. آیلیش، با یک کلاه گیس قرمز، کلاه گاوچران و تفنگ ساچمه

افراد مشهور در حالی که در جشن هالووین کندال جنر شرکت کردند، با لباس کاملا زیبا در لس آنجلس حاضر شدند. کندال روز شنبه میزبان یک مهمانی هالووین در شاتو مارمونت بود و لیست مهمانان پر ستاره شامل بیلی آیلیش و مگان فاکس بود.

آیلیش، با یک کلاه گیس قرمز، کلاه گاوچران و تفنگ ساچمه ای مصنوعی به همراه دوستش، دوون لی کارلسون، به مهمانی رسید. بیلی آیلیش یک بلوز گینگهام آبی و سفید، یک کمربند کلاسیک وسترن و یک شلوار قهوه‌ ای به تن داشت که استایل غرب وحشی را برای حضور در این مراسم نشان می داد.

مگان فاکس و کلی با مدل لباس‌ های معمولی خود برای زوج‌ ها، با آرایش تمام صورت، کلاه گیس مشکی و پر های مشکی وارد صحنه شدند، در حالی که فاکس یک دامن کوچک دخترانه، کت بلیزر، پیراهن یقه سفید و کراوات قرمز به تن داشت.

ناتالیا برایانت نیز در گرد همایی جنر حضور داشت و دختر بزرگ بازیکن فقید لیکرز لباسی کاملاً سفید باله به نام قو سیاه پوشیده بود. برایانت در حالی که شخصیت ناتالی پورتمن را از فیلم برنده اسکار بازسازی می کرد، یک توتو کامل و یک پر در مو هایش پوشیده بود.

شوخی جنر در روز شنبه برای چارلی داملیو و لاندون بارکر که با هم به عنوان عاشقان متقابل ستاره، رومئو و ژولیت در مهمانی شرکت کردند، به عنوان شب قرار ملاقات دو برابر شد.

همچنین در مهمانی هالووین کندال جنر رویدادی که جنر سالانه برگزار می‌ کند، که اغلب هم تعطیلات و هم تولدش را در 3 نوامبر در یک رویداد مشترک جشن می‌ گیرد آناستازیا «استاسی» کارانیکولائو و نامزدش نیز، حضور داشتند.

برچسب ها :

ناموجود