تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳
کد خبر : 13164

کندال جنر عکس های شیک و خیره کننده را به اشتراک می گذارد

کندال جنر عکس های شیک و خیره کننده را به اشتراک می گذارد

کندال جنر روز سه شنبه، این سوپرمدل 28 ساله عکس های شیرینی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، از جمله یک عکس با سگی دوست داشتنی اش که آن را در آغوش گرفته بود. ستاره کارداشیان ها در این عکس ها ظاهر خود را غیر رسمی نگه داشت که شیک و خیره کننده به نظر

کندال جنر روز سه شنبه، این سوپرمدل 28 ساله عکس های شیرینی را در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت، از جمله یک عکس با سگی دوست داشتنی اش که آن را در آغوش گرفته بود.

ستاره کارداشیان ها در این عکس ها ظاهر خود را غیر رسمی نگه داشت که شیک و خیره کننده به نظر می رسید او یک پالتو خاکستری تیره و یک عینک با لبه طلایی پوشیده بود.

جنر یک دوبرمن پینچر به نام Pyro دارد که اغلب در پست های رسانه های اجتماعی او ظاهر می شود. این سگ حتی در کمپین اخیر تامی هیلفیگر بهار 24 ظاهر شد.

کریس جنر، مادر کندال در اوایل این ماه در مورد دخترش گفت: “او از اینکه از او خواسته شد به این تبلیغ بپیوندد هیجان زده بود.”

“این تبلیغات بسیار برای کندال مناسب است. او برای این کار عالی است. او دارد سرگرم می شود!.”

و کندال تنها عاشق سگ در خانواده معروفش نیست، خواهر کوچکترش کایلی جنر، مادر سگ چند توله سگ است و این دختر 26 ساله حتی یک پرستار سگ را برای کمک به مراقبت از دوستان پشمالو خود استخدام کرده است.

برچسب ها :

ناموجود