تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۳۸
کد خبر : 9758

کندال جنر به زیبایی از بانی بد حمایت می کند

کندال جنر به زیبایی از بانی بد حمایت می کند

بانی بد یک مهمان بسیار ویژه داشت که بعد از انجام وظایف میزبانی شنبه شب در لایو این آخر هفته به او ملحق شد: کندال جنر. خواننده رپ پورتوریکویی که نام اصلی او بنیتو مارتینز اوکاسیو است با میزبانی و اجرای دومین قسمت سریال نمادین در فصل 49 آن، وظیفه دوگانه ای را بر عهده

بانی بد یک مهمان بسیار ویژه داشت که بعد از انجام وظایف میزبانی شنبه شب در لایو این آخر هفته به او ملحق شد: کندال جنر. خواننده رپ پورتوریکویی که نام اصلی او بنیتو مارتینز اوکاسیو است با میزبانی و اجرای دومین قسمت سریال نمادین در فصل 49 آن، وظیفه دوگانه ای را بر عهده گرفت. و پس از آن، کندال جنر، به او پیوست تا حال خوب خود را در یک مهمانی در شهر نیویورک جشن بگیرند.

در طول این نمایش، بانی بد که لیدی گاگا او را در یک فیلم کوتاه غافلگیر کننده معرفی کرد و “موناکو” که توسط پدرو پاسکال معرفی شده بود را اجرا کرد و همچنین در تعدادی از صحنه های سرگرم کننده شرکت کرد. و برای مونولوگ افتتاحیه‌ اش توسط پاسکال به روی صحنه پیوست. و در حالی که به نظر نمی رسید کندال جنر در استودیوی SNL به او ملحق شده باشد، او برای جشن بعد از آن در کنار او بود.

کندال جنر، و بانی بد که برای اولین بار در فوریه 2023 با هم مرتبط شدند هر دو در حالی که شنبه شب با هم پس استودیوی SNL را ترک کردند، با ظاهری معمولی عکس گرفتند.

بانی بد یک ژاکت قهوه ای ، شلوار جین تیره و کلاه بیسبال به تن داشت، در حالی که سوپر مدل کندال جنر لباس مهمانی به همان اندازه ساده انتخاب کرد، کت جیر قهوه ای روشن، تی شرت مشکی و شلوار مشکی.

تماشای این زوج در پس‌ پارتی برنامه‌ های کمدی اسکچ تنها آخرین مورد از یک رشته عاشقانه‌ ای است که در این برنامه و مهمانی‌ هایی که پس از آن برگزار شد، پس از حضور پیت دیویدسون و مدلین کلاین و تراویس کلس و تیلور سوئیفت از اولین فصل در هفته است.

حضور جنر در مراسم شام در روز شنبه تنها چند هفته پس از حضور او با بانی بد در آخرین کمپین مد گوچی انجام می شود که توسط عکاس آنتونی سکلاوی ثبت شده است.

این دو مرغ عشق همچنین در اواخر سپتامبر در میلان دیده شدند، جایی که آنها برای اولین حضور زوج در ردیف اول در شوی مد بهار و تابستان 2024 گوچی در کنار هم نشستند.

کندال جنر و بانی بد برای اولین بار در فوریه 2023 پس از اینکه در یک قرار دوگانه با دوستان قدیمی، هیلی و جاستین بیبر دیده شدند، رابطه عاشقانه داشتند.

از آن زمان، این زوج مکرراً با هم دیده شده اند از جمله در کواچلا برای ست تیتراژ رپر «داکیتی»، در یک تعطیلات عاشقانه به آیداهو و کنار زمین در طول بازی ششم نیمه نهایی کنفرانس غرب.

برچسب ها :

ناموجود