تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵
کد خبر : 10055

کندال جنر برای هالووین از باب پلاتینیوم جذاب استفاده کرد

کندال جنر برای هالووین از باب پلاتینیوم جذاب استفاده کرد

در هر هالووین نیست که یک لباس از جشن های تعطیلات فراتر می رود و به اهدافی واقعی تبدیل می شود. با این حال، هر از گاهی، نگاهی ارائه می‌ شود که بیشتر از یک شب باقی می ماند، سال گذشته، مگان فاکس در نقش پاملا اندرسون در یک مهمانی حاضر شد و الهام‌ بخش

در هر هالووین نیست که یک لباس از جشن های تعطیلات فراتر می رود و به اهدافی واقعی تبدیل می شود. با این حال، هر از گاهی، نگاهی ارائه می‌ شود که بیشتر از یک شب باقی می ماند، سال گذشته، مگان فاکس در نقش پاملا اندرسون در یک مهمانی حاضر شد و الهام‌ بخش چهره‌ های روزانه متعددی بود. امسال، استایل کندال جنر ممکن است قدرت انجام همین کار را داشته باشد.

در 29 اکتبر، این سوپر مدل تعدادی عکس اینستاگرامی منتشر کرد که در آن ظاهر جشن هالووین خود را با حضور دوستان هیلی بیبر و لورا هریر به نمایش گذاشت. این مجموعه یک کلاسیک فوری بود و می‌ توانست به راحتی آن را روی فرش قرمز پوشیده شود.

نگاه؟ مرلین مونرو. محور اصلی این تغییر، موهای کاملاً جدید جنر بود.

با وجود کلاه گیس بودن، مو های او از ریشه تا انتها تعریف بلوند سفید کننده بود. درست مانند نماد فرهنگ پاپ، مو های او بسیار کوتاه بود. با سفر به کوچکی گردنش، هر تار موی او توسط ایرینل د لئون به کمال آراسته شد. مو های او که در قسمت کناری حجیم حالت داده شده بود، دارای لایه‌ هایی از فرهای محکم و پرپشت بود. در جلو، برخی از فرها وقتی روی پیشانی او می‌ افتند، ظاهر قاب‌ بندی صورت را تشکیل می‌ دادند.

آرایش جنر نیز عالی بود. ابرو های او بسیار تیره‌ تر از سایه مو هایش بودند. قهوه‌ ای تیره به جای بلوند روشن که تضادی نافذ را ایجاد می‌ کرد که به صورت او بعد می‌ افزاید. رنگ چهره او کاملاً مات بود، با رنگ رژ گونه‌ ای روی گونه‌ ها و کمی کانتور روشن. آرایشگر جنر، مری فیلیپس، حتی نقطه خال امضای مونرو را در پایین گونه چپ او اضافه کرده بود.

در مورد چشم ها، آنها واقعیت عروسکی پین آپ بودند. یک بال بلند و لاغر خط چشم درام به او اضافه کرد و در عین حال شکل صورت او را بیشتر شبیه مونرو کرد. بالای آستر یک سایه قهوه ای روشن برنزی بود که درام را ادامه می داد. سپس، لب های او نگاه را به هم گره زد. فیلیپس مانند پوستش مات بود و آنها را با صورتی تیره پر کرد، که سایه ای شبیه به رژگونه روی صورتش داشت.

سپس، لباس بود که بیشتر داستان را شرح می داد. جنر با ارائه یکی از ماندگار ترین چهره های نمادین مونرو، یک یقه یقه اسکی مشکی، تاپ یقه بلند کشمیر مدال پوشید. با این حال، برخلاف لباسی که مونرو می پوشید گشاد تر بود.

نکته پایانی گوشواره های الماس آویزان بود، زیرا همه می دانند که الماس بهترین دوست یک دختر است.

برچسب ها :

ناموجود