تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر : 12616

کندال جنر با حال ترین دختر در کمپین جدید کالوین کلین است

کندال جنر با حال ترین دختر در کمپین جدید کالوین کلین است

کندال جنر مظهر با حال ترین دختران شهر نیویورک در جدیدترین کمپین کالوین کلین است. ستاره 28 ساله کارداشیان ها و سفیر قدیمی این برند نمادین در جدیدترین کمپین فصل بهار 2024 کالوین کلین که در نیویورک فیلمبرداری شده است، حضور دارد. جنر که توسط مرت آلاس از او عکاسی شده است، مجموعه لباس‌ های

کندال جنر مظهر با حال ترین دختران شهر نیویورک در جدیدترین کمپین کالوین کلین است. ستاره 28 ساله کارداشیان ها و سفیر قدیمی این برند نمادین در جدیدترین کمپین فصل بهار 2024 کالوین کلین که در نیویورک فیلمبرداری شده است، حضور دارد. جنر که توسط مرت آلاس از او عکاسی شده است، مجموعه لباس‌ های زنانه این برند را در خیابان‌ های شهر و در محله‌ های شلوغ به رخ می‌ کشد.

در عکس‌ های کمپین جنر، او تعدادی از قطعات اصلی از CK را می‌ پوشد، از جمله کت آبی، لباس غلاف مشکی کلاسیک، کت و شلوار مشکی ساختار یافته و قطعات قوی‌ تری که بر جایگاه کالوین کلاین در مد آمریکایی تأکید می‌ کند.

بسیاری از کمپین های کالوین کلین جنر، مانند عکس جین او در تابستان گذشته، جنبه زیبایی این برند را داشته اند. در عکس‌ ها، او شلوار صاف آبی و اصلی کالوین کلین و یک کت شلوار جین کلاسیک کلاسیک را پوشیده بود.

جنر اولین بار در سال 2015 با حضور در کمپین شلوار جین کالوین کلین شروع به همکاری با کالوین کلین کرد و از آن زمان تا کنون سفیر طولانی مدت این برند بوده است.

برچسب ها :

ناموجود