تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵
کد خبر : 11418

کندال جنر با استایل شیک از حضور خود در آسپن لذت می برد

کندال جنر با استایل شیک از حضور خود در آسپن لذت می برد

کندال جنر برنامه های پایان سال خود را برای ماندن در خانه و گریه به خاطر پایان رابطه اش با بانی بد لغو نکرد. این مدل خود را با نزدیکترین دوستانش محاصره کرد و به آسپن، کلرادو سفر کرد تا بخشی از زمستان را در برف سپری کند. جنر در حال قدم زدن در منطقه

کندال جنر برنامه های پایان سال خود را برای ماندن در خانه و گریه به خاطر پایان رابطه اش با بانی بد لغو نکرد. این مدل خود را با نزدیکترین دوستانش محاصره کرد و به آسپن، کلرادو سفر کرد تا بخشی از زمستان را در برف سپری کند.

جنر در حال قدم زدن در منطقه منحصر به فرد با لباس زمستانی مشکی سر تا پا، که شامل کت پفی و چکمه های برفی بود، به تصویر کشیده شد. جنر را می توان در حال خندیدن در اطراف و لذت بردن از یک نوشیدنی داغ دید.

سفر جنر به آسپن با نقش او به عنوان مدیر خلاق پیشرو (FWRD) و راه اندازی انحصاری پاپ آپ FWRD همزمان شد. کندال در اولین شب خود در کلرادو، لباسی کاملا مشکی با شلوار چرمی، کفش پاشنه بلند و یک کت شیک پوشید. کندال قبلاً نقش مدیر خلاقانه هفته مد نیویورک در سپتامبر 2021 را بر عهده گرفته بود.

فرار کندال از سرزمین عجایب زمستانی با یک شام در ماتسوهیسا در کنار دوستش لورن پرز و همسرش دیوید والتزر ادامه یافت. این مدل، تاجر و شخصیت تلویزیونی با بیبر ها ملاقات کرد تا از شام در استیک هاوس لذت ببرد.

کمتر از یک سال پس از اینکه کندال جنر و بانی بد در سر تا سر جهان خبرساز شدند، منابع نزدیک به ستاره ها تایید کردند که آنها دیگر با هم رابطه ندارند. یکی از خودی ها به Entertainment Tonight گفت که آنها «اخیراً کارهای خودشان را انجام می دادند و همه چیز به آرامی شروع به حل شدن کرد» و اضافه کرد که «هر دوی آنها می دانستند که این رابطه برای همیشه نخواهد بود. این منبع گفت. آنها برنامه‌ های شلوغ دارند و می‌ دانند که هنوز جوان هستند و فرصت مناسب خواهند داشت.»

برچسب ها :

ناموجود