تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۷:۴۳
کد خبر : 7835

کلیپی شگفت انگیز از مگان فاکس و جیسون استاتهام خبرساز شد

کلیپی شگفت انگیز از مگان فاکس و جیسون استاتهام خبرساز شد

کلیپ جیسون استاتهام و مگان فاکس در فیلم بی مصرف های 4 خبرساز شد. روز پنجشنبه، لاینزگیت یک کلیپ از آخرین ورودی در فرنچایز فیلم سینمایی بی مصرف ها را به اشتراک گذاشت. این صحنه مگان فاکس را نشان می‌ دهد که در نقش جینا با مقدمه‌ ای مبهم در کنار ستاره در حال بازگشت

کلیپ جیسون استاتهام و مگان فاکس در فیلم بی مصرف های 4 خبرساز شد. روز پنجشنبه، لاینزگیت یک کلیپ از آخرین ورودی در فرنچایز فیلم سینمایی بی مصرف ها را به اشتراک گذاشت. این صحنه مگان فاکس را نشان می‌ دهد که در نقش جینا با مقدمه‌ ای مبهم در کنار ستاره در حال بازگشت استاتهام، در نقش لی کریسمس به فرنچایز می‌ پیوندد.

در این کلیپ، لی به جینا می‌ گوید که می‌ خواهد در مأموریتی که او در حال انجام آن است به او بپیوندد. وقتی جینا به او می گوید که او دعوت نشده است، لی می پرسد که آیا تا زمانی که او نیست دلش برایش تنگ خواهد شد.

او می‌گوید: «نه. تعداد زیادی پسر دیگر در این مأموریت حضور دارند. پس از اینکه جینا می‌ گوید “حالش را ندارد”، لی پیشنهاد می‌ کند آهنگی از جیمی هندریکس را پخش کند و او را در دست می‌ گیرد و رقصی را آغاز می‌ کند که جایی بین دعوا و پیش‌ بازی قرار می‌ گیرد.

فاکس به همراه کرتیس «50 سنت» جکسون و اندی گارسیا به چهارمین فیلم بی مصرف ها پیوست. دولف لوندگرن، رندی کوتور و سیلوستر استالونه، محبوب‌ های قسمت های قبلی در فیلم جدید بازی می کنند، فیلمی که خدمه را در مقابل یک شرور جدید با بازی ایکو اویس قرار می‌ دهد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «مسلح با هر سلاحی که در دست دارند و مهارت‌های استفاده از آن‌ ها، بی مصرف ها آخرین خط دفاعی جهان و تیمی است که وقتی همه گزینه‌ های دیگر از روی میز خارج می‌ شوند، فراخوانی می‌ شوند.

اما اعضای تیم جدید با سبک‌ ها و تاکتیک‌ های جدید به «خون جدید» معنایی کاملاً جدید می‌ دهند.»

تونی جا، جیکوب سیپیو و لوی ترن نیز در این فیلم ایفای نقش کرده اند. تریلر این فیلم که در ماه ژوئن منتشر شد، بارنی راس، شخصیت استالونه 77 ساله را در حال استخدام لی برای یک ماجراجویی نجات‌ دهنده دیگر در جهان مورد کنایه قرار داد.

بی مصرف های 4 از 22 سپتامبر در سینماها اکران می شود.

برچسب ها :

ناموجود