تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
کد خبر : 5315

کلویی کارداشیان می گوید از 30 سالگی متنفر است

کلویی کارداشیان می گوید از 30 سالگی متنفر است

کلویی کارداشیان آماده است تا دهه 30 سالگی خود را پشت سر بگذارد! ستاره کارداشیان ها که هفته گذشته 39 ساله شد. 30 سالگی خود را به عنوان “بدترین دهه تاریخ” زندگی خود توصیف کرد و در روز شنبه در ویدیویی در استوری اینستاگرام خود تعدادی هدایای تولد درخشان و یک کارت تولد را به

کلویی کارداشیان آماده است تا دهه 30 سالگی خود را پشت سر بگذارد! ستاره کارداشیان ها که هفته گذشته 39 ساله شد. 30 سالگی خود را به عنوان “بدترین دهه تاریخ” زندگی خود توصیف کرد و در روز شنبه در ویدیویی در استوری اینستاگرام خود تعدادی هدایای تولد درخشان و یک کارت تولد را به اشتراک گذاشت.

کارداشیان در این کلیپ، قبل از به اشتراک گذاشتن یک برداشت صادقانه از 9 سال گذشته، گفت: “من دوست ندارم همه هدایای خود را نشان دهم، زیرا فکر می کنم این یک جور نفرت انگیز است، اما این یکی خیلی خنده دار بود.” دهه 30، من فکر می کنم بدترین دهه تاریخ است.

او سپس یک کارت تولد از یک دوستش را به نمایش گذاشت که شماره 39 با حروف سیاه پررنگ، علامت مثبت نشان داد و افزود: «و نمی‌توانم صبر کنم تا 40 ساله شوم. بنابراین، این کارت، الکسا، من نمی دانم شما این را از کجا پیدا کردید … اما او یک نابغه است.”

کارداشیان همچنین مجموعه‌ای از هدایای تزیین شده را از دوستش دریافت کرد که شامل یک پاسپورت، تعدادی خودکار و گیره مو بود که عبارت‌های «Bunny»، «1984» و «365 روز» با نگین‌های صورتی حک شده بود. و سپس تمام این کلیپ ها. او توضیح داد که مادرم من را “بانی” صدا می کند. “من اکنون کمتر از 365 روز تا 40 سالگی فاصله دارم. سال دوست داشتنی من که متولد شدم.”

ستاره رئالیتی قبل از این که اضافه کند، “دختری عاشق درخشش خود است!”، شگفت زده شد: “قلم های کوچک من که خیلی آنها را دوست دارم، نگاه کنید این دارنده پاسپورت چقدر زیباست!”

کارداشیان همچنین عکسی از یک هدیه تولد دیگری منتشر کرد یک تی شرت چاپ شده با عکس او در سال 2007 و یک برچسب مشاوره والدین که در زیر آن اضافه شده است. یک دوربین و مقداری فیلم نیز در بالای لباس دیده می شد. عکس‌های دیگر به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که ستاره دسته‌های گل بزرگی از عزیزان خود دریافت می‌کند، و همچنین شکلات و شیرینی‌هایی را دریافت می‌کند.

این پست صادقانه تولد پس از آن منتشر شد که ستاره کارداشیان ها سه شنبه گذشته تولد 39 سالگی خود را جشن گرفت و یک سری از اعضای خانواده از جمله مادرش کریس جنر هدیه دریافت کرد.

جنر 67 ساله ویدئویی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که چندین لحظه شیرین از دخترش را در طول سال ها نشان می دهد. این کلیپ با یک شرح صمیمانه همراه بود، جایی که کریس، 67 ساله، درباره دخترش “باهوش، قوی، با استعداد، زیبا” فوران کرد.

“تولدت مبارک خرگوش زیبای من @khloekardashian!!!! Khloé تو آفتاب زندگی من هستی… تو شگفت انگیزترین دختر، مامان، خواهر، خاله، بهترین دوست، همسایه و بخش عظیمی از قلب من هستی!! !!!” او شروع کرد. “تو بسیار باهوش، قوی، با استعداد، از درون و بیرون زیبا، مهربان، شیرین، متفکر، خلاق، بامزه و شوخ هستی.

“شما بهترین آشپز، بهترین برنامه ریز مهمانی، بهترین سازمان دهنده، و شما عمه و مامانی هستید که همه آنها را دوست دارند!!! شما کسی هستید که از همه ما تجلیل می کنید.”

برچسب ها :

ناموجود