تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
کد خبر : 10579

کلویی کارداشیان با مدل موی لوب شیک بسیار زیبا به نظر می رسید

کلویی کارداشیان با مدل موی لوب شیک بسیار زیبا به نظر می رسید

کلویی کارداشیان دوست دارد موهای خود را تغییر دهد. اگرچه تقریباً همیشه رنگ بلوند دارد، اما این سوپر استار به طور منظم با برش، بافت، زیبایی و حجم بازی می‌ کند. همه چیز را از چتری گرفته تا باب، امبره و پلاتینیوم امتحان می‌ کند. با این حال، اخیراً او از موهای خود برای هدایت

کلویی کارداشیان دوست دارد موهای خود را تغییر دهد. اگرچه تقریباً همیشه رنگ بلوند دارد، اما این سوپر استار به طور منظم با برش، بافت، زیبایی و حجم بازی می‌ کند. همه چیز را از چتری گرفته تا باب، امبره و پلاتینیوم امتحان می‌ کند. با این حال، اخیراً او از موهای خود برای هدایت نماد های زیبایی دهه های گذشته استفاده کرده است، اخیراً آدری هپبورن، و اکنون مدل لوب دهه 90.

در 22 نوامبر، کوچکترین خواهر کارداشیان یک تعداد عکس اینستاگرامی را منتشر کرد که در آن جدیدترین مدل آرایش موی خود را که توسط ، اندرو فیتزسیمون، آرایشگر مورد علاقه اش آماده شده بود را به نمایش گذاشت و به جرات می توان گفت زیبا به نظر می رسید.

یک لوب عالی، ظاهر جدید با یک حلقه خمیدگی خفیف به سمت بالا به سمت انتهای موها. ریشه‌ های موی او سبزه‌ ای تیره‌ تر بود و به سرعت به بلوند سفید رنگی تبدیل شد که در بقیه مو هایش ادامه داشت. با این حال، چیزی که این موها داشت حال و هوای سیندی کرافورد بود، با انتهای ناهموار.

اگر چه این مدل کپی دقیقی از برش‌ های پرحجم و پرطرفدار در دهه 90 نبود، اما تفسیری عالی برای سال 2023 است. موهای کارداشیان مانند مدل‌ های آن زمان پر از موج‌ های وزیده بود که در چند جهت فر می‌ خورد. اضافه کردن بافت شیک و جهش، به خصوص نزدیکتر به پایین. اگر چه دهه 90 تماماً در مورد حجم دادن به انتها و ریشه ها بود، کارداشیان نیمه بالایی موهای خود را تقریباً صاف گذاشت تا حسی زیباتر داشته باشد.

آرایشگر او با چشمی دودی ارغوانی که سایه ارغوانی را با خاکستری و قهوه ای روی پلک های کارداشیان ترکیب می کرد. مژه هایش بلند، تیره و پرپشت بود و تقریبا آنقدر بلند بود که بتواند ابرو های او را لمس کند. لمس ملایم رژ گونه ای رنگی به چهره او می بخشد و زیبایی با یک لب مات صورتی عمیق تمام می شود.

برچسب ها :

ناموجود