تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۷
کد خبر : 7175

کلویی کارداشیان با رنگ موی بلوند پلاتینیوم خیره کننده به نظر می رسد

کلویی کارداشیان با رنگ موی بلوند پلاتینیوم خیره کننده به نظر می رسد

خواهران کارداشیان به داشتن سبک های مشابه معروف هستند اما این کاملاً منطقی است. همه آنها شبیه به هم هستند، بنابراین وقتی یک مدل مو یا پالت رنگی خاص روی یکی ظاهر می شود، این احتمال وجود دارد که کل خانواده کارداشیان آن را امتحان کنند. به همین دلیل است که یک باب به همان

خواهران کارداشیان به داشتن سبک های مشابه معروف هستند اما این کاملاً منطقی است. همه آنها شبیه به هم هستند، بنابراین وقتی یک مدل مو یا پالت رنگی خاص روی یکی ظاهر می شود، این احتمال وجود دارد که کل خانواده کارداشیان آن را امتحان کنند. به همین دلیل است که یک باب به همان اندازه که در کورتنی به نظر می رسد برای کیم عالی است و چرا مانیکور شیر توت فرنگی هم برای کایلی و هم برای کیم مفید است. خواهران مدتی است که با موهای پلاتینی بازی می کنند و کلویی در نهایت با امواج پلاتین یخی جدید خود وارد شده است.

در 17 آگوست، کارداشیان عکسی با لباس سفید پوشیده که دارای تاپ نیم تنه‌ ای، بند‌ های ضخیم و دامن ملحفه‌ ای است منتشر کرد. این لباس شامل یک گل خشخاش قرمز و سبز است که در سرتاسر آن چاپ شده و حال و هوای دخترانه گوجه‌ فرنگی را به آن می‌ افزاید. او لباس خود را با دستبند، گردن‌ بند نازک، گوشواره‌ های گل میخی، و کتانی مشکی به پایان رساند.

آرایشگر نیکی ولف برای جذابیت ، یک آرایش چشم با رنگ گرم ایجاد کرد و چشمانش را با مژه های بال و ابرو های پر برجسته کرد. پس از آن، او یک لب قرمز پررنگ ایجاد کرد و آن را با رژگونه هلویی به پایان رساند. در نهایت، برای افزودن مقداری انرژی کارملا سوپرانو به تناسب اندام خود، کارداشیان یک مانیکور فرانسوی کلاسیک به شکل بادامی داشت.

کلویی کارداشیان در اوایل تابستان موهایی به رنگ بلوند عسلی روشن داشت، اما او اغلب از ریشه های تیره با رنگ روشن تر خود استفاده می کند یا برخی از هایلایت های کاراملی را انتخاب می کند. با این حال، این بار او با بلوند تقریباً سفید پلاتینی از ریشه تا نوک یخ‌ ترین موهایش در این مدت بوده است.

از لحاظ تاریخی، رنگ‌ های بلوند روشن معمولاً برای فصل تابستان در نظر گرفته شده‌ اند، اما با رنگ‌ های سردش، برای طراوت پاییزی بی‌ موقع به نظر نمی‌ رسد. اما اگر می‌ خواهید خودتان ظاهری شبیه آن را داشته باشید، فقط بدانید که رفتن به حالت یخ کامل آنقدر ها هم که به نظر می‌ رسد آسان نیست.

برچسب ها :

ناموجود