تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۵۸
کد خبر : 9675

کلویی کارداشیان از خواهرانش برای یافتن عشق کمک می خواهد

کلویی کارداشیان از خواهرانش برای یافتن عشق کمک می خواهد

کلویی کارداشیان ستاره تلویزیونی و تاجر همیشه به دلیل رابطه نزدیک خود با خواهران مشهورش شناخته شده است و در قسمت اخیر “کارداشیان ها” او به وضوح نشان داد که چقدر برای عقاید آنها در مورد عشقش ارزش قائل است. زندگی در یک چرخش شگفت‌ انگیز، کلویی و مادرش، کریس جنر، این وظیفه را بر

کلویی کارداشیان ستاره تلویزیونی و تاجر همیشه به دلیل رابطه نزدیک خود با خواهران مشهورش شناخته شده است و در قسمت اخیر “کارداشیان ها” او به وضوح نشان داد که چقدر برای عقاید آنها در مورد عشقش ارزش قائل است. زندگی در یک چرخش شگفت‌ انگیز، کلویی و مادرش، کریس جنر، این وظیفه را بر عهده گرفتند تا به اسکات دیسیک کمک کنند تا کاندیدا های احتمالی برای ازدواج را پیدا کنند.

در نهایت پنج کاندید بالقوه برای ازدواج احتمالی با اسکات ارائه کردند که علاقه کلویی و کریس را برانگیخت. کلویی که به خاطر شوخ طبعی و صراحتش مشهور است، وقتی یکی از این کاندید های بالقوه اسکات از این حرکت به عنوان “باحال” ستایش کرد، نمی توانست اظهار نظری ساده نکند. او با کنایه گفت: “کاش یکی این کار را برای من انجام می داد.”

در پاسخ به اظهارات کلویی، او به سرعت توضیح داد: “من هنوز آماده نیستم.” کریس، با این حال، نتوانست در برابر اضافه کردن یک پیچ و تاب بازی به مکالمه مقاومت کند و گفت: «صبر کنید تا با خواهرانتان صحبت کنم!»

کلویی، در طی یک مصاحبه اعترافاتی، بینش بیشتری در مورد افکار خود در مورد مشارکت خواهرانش در زندگی عاشقانه او ارائه داد. او با صراحت اعتراف کرد: «وقتی برای قرار ملاقات آماده باشم، فکر نمی‌ کنم اگر خواهرانم این کار را برای من انجام دهند، عصبانی شوم، زیرا احتمالاً در انتخاب بهتر از من خواهند بود. واضح است که اکثر اوقات به انتخاب خودم اعتماد ندارم.»

بدیهی است که او به نظرات آنها احترام می گذارد و در جستجوی عشق از کمک آنها استقبال می کند. این فکر که چهار خواهرش به عنوان خواستگار برای او عمل می کنند، با واکنش خنده دار روبرو شد، زیرا او مبارزات خواستگاران احتمالی را در طول این فرآیند تصور می کرد. تمایل او به اجازه دادن به خواهرانش در زندگی عاشقانه اش، گواهی بر اعتماد و محبت عمیق خواهران کارداشیان و جنر به یکدیگر است.

برچسب ها :

ناموجود