تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر : 13464

کفش های کیتی هولمز را بهار امسال در همه جا خواهید دید

کفش های کیتی هولمز را بهار امسال در همه جا خواهید دید

کیتی هولمز از گذاشتن کفش های کتانی در خانه ابایی نداشت. هولمز در حالی که از هوای گرم روز جمعه در شهر نیویورک لذت می برد، بهترین لباس بهاری خود را به تن داشت. او یک ژاکت کش باف Reformation، مطابق با برند، و شلوار جین کوتاه برای یک تناسب واقعی در آب و هوای

کیتی هولمز از گذاشتن کفش های کتانی در خانه ابایی نداشت. هولمز در حالی که از هوای گرم روز جمعه در شهر نیویورک لذت می برد، بهترین لباس بهاری خود را به تن داشت. او یک ژاکت کش باف Reformation، مطابق با برند، و شلوار جین کوتاه برای یک تناسب واقعی در آب و هوای انتقالی به تن داشت. و کفش هایش؟ او با یک جفت مری جینز آبی پودری رفت که تایید شد از آتلیه ATP است.

مری جینز که برای رفت‌ و آمد و پیاده‌ روی راحت و شیک است، و با کفش‌ های کتانی استاندارد شما متفاوت است. آنها همچنین کمتر گرفتگی دارند و نیازی به پدیکور تازه ندارند، زیرا انگشتان پاهای شما زیر بسته می مانند. به علاوه، سال گذشته، آنها در چند ستاره از جمله جنیفر لارنس، اما استون، جی جی حدید و بلا حدید دیده شدند.

به طور مشابه، اخیراً برای ستاره‌ هایی مانند مگان مارکل و بله، هولمز انتخاب کفشی بوده است اما مری جینز به لطف بند بالای آن، عملکرد بیشتری دارد. هنگام راه رفتن، مانند صندل، سر نمی خورند یا گشاد نمی شوند. به طور خلاصه، آنها داغ ترین کفش بهار هستند که هم برای پا و هم برای چشم خوب است.

برچسب ها :

ناموجود