تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
کد خبر : 11801

کراوات جدید ترین ترند شیک دخترانه برای امسال است

کراوات جدید ترین ترند شیک دخترانه برای امسال است

اگر سال 2023 سال استایل های فوق‌ العاده زنانه بود، سال 2024 در حال شکل‌ گیری چیزی است که کمی مبهم‌ تر است. ما سال را در حالی به پایان بردیم که همه دختر ها زیبایی خود را با ست های ژاکت، دامن مدادی و عینک های کوچک مطالعه در آغوش گرفتند. و پیش بینی

اگر سال 2023 سال استایل های فوق‌ العاده زنانه بود، سال 2024 در حال شکل‌ گیری چیزی است که کمی مبهم‌ تر است. ما سال را در حالی به پایان بردیم که همه دختر ها زیبایی خود را با ست های ژاکت، دامن مدادی و عینک های کوچک مطالعه در آغوش گرفتند. و پیش بینی می شود که زیبایی “آژیر اداری” زمستان امسال را فرا بگیرد. آخرین روشی که دختران مد پسند سبک خود را با یک لمس پیش پا افتاده القا می کنند؟ کراوات کلاسیک.

برداشت جدید از کراوات هیچ شباهتی به آنچه که پدرتان در دفتر کار می پوشید نیست. نسخه 2024 لباس پوشیده، تند و به جرات می‌ توان گفت جذاب است. پیشاپیش، نشان می دهیم که چگونه می توانید خودتان را با این مدل هماهنگ کنید.

بدیهی است که کراوات چیز جدیدی نیست به طور خاص از قرن هفدهم در فرانسه وجود داشته است اما در بیشتر تاریخ آن، این اکسسوری به مردان واگذار شده و به نمادی از قدرت و حرفه ای تبدیل شده است.

با این حال، در طول چند دهه گذشته، کراوات تغییرات بسیاری را پشت سر گذاشته است. در چند دهه گذشته، افراد کمتری شروع به استفاده از این اکسسوری در محل کار خود کردند، کراوات‌ های باریک توسط گروه‌ های راک در دوره سبک مستقل محبوبیت پیدا کردند، و زنان کراوات را در هر دو گروه حرفه‌ ای خود یا به شیوه‌ ای سرگرم‌ کننده استفاده کردند.

اکنون، همه دختران باحال در حال انتخاب اکسسوری هستند. در سال 2024، در بیشتر موارد، کراوات ها شهرت خود را از دست داده اند و بیش از آنکه یک ضرورت باشند، یک تزیین هستند. دختران مد پسند از زیبایی‌ شناسی پوشیده، لباس‌ های آماده‌ سازی عصر جدید و دامن‌ های پیچیده استفاده می‌ کنند.

چگونه آن را بپوشیم

هیچ راهی برای پیاده سازی کراوات در کمد لباس شما وجود ندارد. شما به راحتی می توانید آن را برای زیبایی شناسی و سبک شخصی خود انجام دهید. با این حال، ما متوجه الگویی در نحوه پوشیدن این اکسسوری ها شده ایم.

اول ، البته ، شما به کراوات نیاز خواهید داشت. کلفت، راه راه، طرح دار، چند رنگ و روشن تم همه کراوات های پرطرفدار هستند. برای دستیابی به این سبک، بهترین (و ارزان‌ ترین) شرط شما این است که فقط به فروشگاه محلی خود بروید و چند مورد را که توجه شما را جلب می‌ کند انتخاب کنید.

با بستن کراوات، وقت آن است که از آن لذت ببرید. یکی از جالب‌ ترین راه‌ ها برای استایل دادن به اکسسوری این است که آن را در به صورت آزاد و شل بپوشید. سپس یک دامن جین بپوشید تا ترکیبی عالی از ممتاز، تند و مد روز داشته باشید. اگر می‌ خواهید آن را کمی کلاسیک‌ تر کنید، یک جلیقه ژاکت بپوشید.

یا می توانید کاری کاملا متفاوت انجام دهید. سعی کنید کراوات را مانند روسری با جلیقه و تاپ بپوشید. یا، به سادگی کراوات را روی یک تی شرت با شکوفه ها و چکمه بپوشید. از آن به عنوان یک گردنبند استفاده کنید که با همه چیز مطابقت دارد و این باعث می شود اکسسوری معتبرتر به نظر برسد.

برچسب ها :

ناموجود