تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۴
کد خبر : 8452

کایلی جنر ویدیوی خنده دار با لباس خانگی را به اشتراک گذاشت

کایلی جنر ویدیوی خنده دار با لباس خانگی را به اشتراک گذاشت

کایلی جنر در حال استراحت است. روز پنجشنبه، کایلی یک ویدیوی خنده‌ دار تیک تاک از خود در حال همگام‌ سازی لب با صدای ستاره تیک تاک، ایزاک اچ‌ پی، منتشر کرد. در این کلیپ، جنر یک تاپ ساده زرد و شلوار گشاد پوشیده بود و لب‌ هایش را با صدا همگام‌ سازی می‌کرد: «در

کایلی جنر در حال استراحت است. روز پنجشنبه، کایلی یک ویدیوی خنده‌ دار تیک تاک از خود در حال همگام‌ سازی لب با صدای ستاره تیک تاک، ایزاک اچ‌ پی، منتشر کرد. در این کلیپ، جنر یک تاپ ساده زرد و شلوار گشاد پوشیده بود و لب‌ هایش را با صدا همگام‌ سازی می‌کرد: «در حال حاضر افسرده نیستم، فقط کمی استراحت می‌ کنم.»

این ویدیو تنها چند روز پس از حضور او در US Open با تیموتی شالامی در 10 سپتامبر انجام شد. بیرون رفتن این جفت یکی از بزرگترین حضورهای عمومی آنها تا به امروز بود.

یک منبع قبلاً گفته بود که جنر و چالامی مدت زیادی است که یکدیگر را می بینند. الان شش ماه است که یکدیگر را می بینند. او کایلی را خوشحال می کند. او زندگی خود را دارد و می‌ داند که کایلی باید فرزندانش را در اولویت قرار دهد. جنر مادر استورمی 5 ساله و ایر 18 ماهه از همسر سابقش تراویس اسکات است.

 

این منبع درباره شالامی افزود: “او جذاب است، بسیار دوستدار و محافظ کایلی است.»

کایلی مشغول آماده شدن برای عرضه کانسیلر لباس بلند Power Plush خود بوده است. او علاوه بر حضور در هفته مد نیویورک با تیموتی شالامی، اخیراً به چهره کمپین جین پاییز و زمستان «23» استودیو آکنه تبدیل شده است.

او همچنین به نظر می رسد که لحظات کوچکتر را نیز در آغوش می کشد. روز پنجشنبه، او عکسی را در استوری اینستاگرام خود از هندوانه هایی که در باغش پرورش می دهد به اشتراک گذاشت. «درحال اعلام حضور برای نشان دادن به‌ روز رسانی باغ من به شما بچه‌ ها. من هندوانه دارم!» او گفت. “این مرا خیلی خوشحال می کند.”

برچسب ها :

ناموجود