تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۵۷
کد خبر : 9138

کایلی جنر نگاهی از هفته مد پاریس خود را به اشتراک گذاشت

کایلی جنر نگاهی از هفته مد پاریس خود را به اشتراک گذاشت

کایلی جنر در حال جشن گرفتن حضورش در هفته مد پاریس است. این ستاره روز چهارشنبه تعدادی از بهترین تیپ های خود در مراسم استایل را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت که شامل لباس شیاپارلی درخشانی بود که در نمایش 28 سپتامبر این طراح پوشیده بود، ظاهری قرمز و صورتی چشم نواز از آتیکو

کایلی جنر در حال جشن گرفتن حضورش در هفته مد پاریس است. این ستاره روز چهارشنبه تعدادی از بهترین تیپ های خود در مراسم استایل را از طریق اینستاگرام به اشتراک گذاشت که شامل لباس شیاپارلی درخشانی بود که در نمایش 28 سپتامبر این طراح پوشیده بود، ظاهری قرمز و صورتی چشم نواز از آتیکو و لباس مجلسی فراگا.

جنر به سادگی تصاویر را شرح داد: “پاریس “.

این مدل 26 ساله همچنین تصویری از تبلیغات برند لوازم آرایشی کایلی خود را در کنار برج ایفل نمادین پاریس و همچنین سلفی های غیر رسمی دیگری که در اتاق هتل او گرفته شده است به اشتراک گذاشت.

دوستان و خانواده معروف جنر به سرعت اظهار نظر کردند. مدل هیلی بیبر، اظهار داشت: “زیبا و جذاب”، در حالی که مادرش، کریس جنر، اضافه کرد: “زیبا!!! » و خواهرش کلویی کارداشیان، نوشت: «وای! وای! وای! من تمام شده ام. تو عالی هستی.»

در دوران حضورش در پایتخت فرانسه، ستاره کارداشیان ها در حال صرف شام در رستوران سینا با خواهر مدلش کندال جنر دیده شد، و این جفت ترجیح دادند تضاد تک رنگ داشته باشند. در حالی که کندال لباس مشکی سر تا پا می پوشید، لباس کاملا سفید خواهرش از نمایش اسپورت مکس بهار و تابستان 2024 بود.

کایلی جنر همچنین در نمایشگاه شیاپارلی در ردیف اول قرار گرفت و از کندال حمایت کرد که او در روی فرش قرمز با یک لباس پولک دار قرمز بدون بند و آرایش موی سر حجم دار داشت. در همین حال، کایلی یک خانم قرمز پوش در شوی استودیوی آکنه بود که با یک لباس مجلسی دراماتیک از این برند که با عینک آفتابی همراه بود ظاهر شد.

برچسب ها :

ناموجود