تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
کد خبر : 8090

کایلی جنر عکس هایی با رنگ بدن کثیف را به اشتراک می گذارد

کایلی جنر عکس هایی با رنگ بدن کثیف را به اشتراک می گذارد

کایلی جنر، اخیراً به عنوان چهره برند آکنه استودیو برای کمپین جین پاییز و زمستان 2023 خود معرفی شد، که در آن جنر با رنگ بدن که شبیه گلی بود پوشیده شده بود و در حالی که جین های سایز بزرگ را نمایش می داد، ژست عالی داشت. روز بعد، ستاره کارداشیان ها چند عکس

کایلی جنر، اخیراً به عنوان چهره برند آکنه استودیو برای کمپین جین پاییز و زمستان 2023 خود معرفی شد، که در آن جنر با رنگ بدن که شبیه گلی بود پوشیده شده بود و در حالی که جین های سایز بزرگ را نمایش می داد، ژست عالی داشت.

روز بعد، ستاره کارداشیان ها چند عکس از پشت صحنه فیلمبرداری را به اشتراک کرد. در اولین عکس، جنر در حالت سیلوئت نشان داده شده است که با شلوار جین و بدون تاپ ژست گرفته است.

در عکس بعدی، جنر رنگ بدن کثیفی را که روی قفسه سینه اش گذاشته بود به نمایش گذاشت. عکس‌ های بیشتر لباس‌ های مختلفی را که او امتحان کرده بود، مجموعه‌ای از اکسسوری و زوایای بیشتری از کثیفی آغشته به صورت، بازوها و نیم تنه‌ اش را نشان می‌ داد.

این پست همچنین حاوی تصاویری از جنر بود که یک کت جین سایز بزرگ با یک شلوار جین گشاد و قد بلند مطابقت دارد. موهایش که به صورت شل روی پشتش افتاده بود، ظاهری خیس به خود گرفت، در حالی که پوستش درخشش براق (و خب، کثیف) را به نمایش گذاشت.

استودیوی آکنه در پستی اینستاگرامی برای پرده برداری از عکس های جنر که توسط عکاس کارلین جیکوبز گرفته شده بود، نوشت: «تزیین شده با رنگ بدن که منعکس کننده شستشوهای جین این فصل است تکامل پارچه در قلب استودیو آکنه»

به گزارش مد روز، ستاره کارداشیان ها در بیانیه ای گفت: “من عاشق رابطه ارگانیکی که با آکنه استودیو ایجاد کرده ام. من طرفدار این برند هستم و در چند سال گذشته از محصولات آنها استفاده کرده ام.” “این کمپین یکی از موارد مورد علاقه من است.

برچسب ها :

ناموجود