تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۳۴
کد خبر : 8703

کایلی جنر عکس تیموتی شالامی را پس زمینه تلفن خود می کند

کایلی جنر عکس تیموتی شالامی را پس زمینه تلفن خود می کند

رابطه کایلی جنر و تیموتی شالامه رسما وارد مرحله والپیپر گوشی شد. کایلی، روز پنجشنبه در حالی که برای عکس گرفتن در هفته مد میلان بود، صفحه  نمایش تلفن همراه خود را با عکسی از تیموتی شالامی در پس زمینه آن پرده برداری کرد. این عکس کایلی که توسط ال مکزیکو گرفته شده است، به

رابطه کایلی جنر و تیموتی شالامه رسما وارد مرحله والپیپر گوشی شد. کایلی، روز پنجشنبه در حالی که برای عکس گرفتن در هفته مد میلان بود، صفحه  نمایش تلفن همراه خود را با عکسی از تیموتی شالامی در پس زمینه آن پرده برداری کرد.

این عکس کایلی که توسط ال مکزیکو گرفته شده است، به دوربین خیره شد. در این عکس، تلفن همراه او قابل مشاهده است، به نظر می رسد سلفی از شالامی را نشان می دهد که جنر را می بوسد.

“عشق در هوا است!” ال مکزیکو این عکس را در اینستاگرام توضیح داد. “ما کایلی جنر را به محض ورود او به نمایش مد @prada در میلان ملاقات کردیم و متوجه شدیم که او زیباترین والپیپر گوشی را دارد.”

در اوایل این ماه، یک منبع پس از اینکه این زوج در آخرین توقف تور جهانی رنسانس بیانسه در لس آنجلس به طور عمومی رابطه خود را منتشر کردند، رابطه عاشقانه شالامی و جنر را «مفرح » توصیف کرد.

«الان شش ماه است که یکدیگر را می بینند. او کایلی را خوشحال می کند. او زندگی خود را دارد و می‌ داند که کایلی باید فرزندانش را در اولویت قرار دهد.»

در کنسرت بیانسه، جنر با نامزد خود شالامی دیده شد. در ویدیویی که TMZ به دست آورده است، این دو در حالی که برنامه زنده این خواننده را با هم تماشا می کردند، در حال بوسیدن دیده می شوند.

از آن زمان طرفداران در رسانه های اجتماعی ویدئویی را از مراسم هفته مد پاریس ژان پل گوتیه در ژانویه منتشر کردند که نشان می داد این دو با هم در تعامل هستند.

برچسب ها :

ناموجود