تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۳۲
کد خبر : 6591

کایلی جنر عروسک های برتز شبیه خود را عرضه می کند

کایلی جنر عروسک های برتز شبیه خود را عرضه می کند

کایلی جنر یک دختر برتز است! کایلی، با این شرکت اسباب‌ بازی همکاری کرده است تا اولین همکاری عروسک‌ های مشهور خود را منتشر کند. روز سه‌شنبه، این برند شش عروسک مینیاتوری کایلی را روانه بازار کرد که برخی از نمادین‌ ترین ظاهرهای مد جنر، از جمله لباس‌های 2019 و 2022 Met Gala را بازسازی

کایلی جنر یک دختر برتز است! کایلی، با این شرکت اسباب‌ بازی همکاری کرده است تا اولین همکاری عروسک‌ های مشهور خود را منتشر کند.

روز سه‌شنبه، این برند شش عروسک مینیاتوری کایلی را روانه بازار کرد که برخی از نمادین‌ ترین ظاهرهای مد جنر، از جمله لباس‌های 2019 و 2022 Met Gala را بازسازی می‌ کنند.

روز بعد، جنر با انتشار پستی در استوری اینستاگرام خود، یک کلیپ زیبا از دختر 5 ساله اش استورمی را به اشتراک گذاشت که یک لباس توری قرمز پوشیده و با عروسک ها بازی می کند. در ویدئوی به سبک بومرنگ، استورمی دو عروسک را در جعبه‌ هایشان نگه می‌ دارد در حالی که در انبوهی از بسته‌ بندی‌ های باز شده احاطه شده‌ اند.

جنر همچنین یک حلقه اینستاگرام از برند برتز را به اشتراک گذاشت که این همکاری را اعلام کرد. The Reel شش عروسک را به نمایش گذاشت که همراه با لوازم جانبی از جمله نورمن مینیاتوری، تازی ایتالیایی جنر، و دیوار طناب فرش قرمز.

اولین عروسک با ظاهر جنر در سال 2019 برای مت گالا، یک لباس ورساچه پر یاسی و یک کلاه گیس بنفش هماهنگ ظاهر می شود، در حالی که عروسک چهارم با الهام از لباس عروس کاملا سفید جنر در مراسم مت گالا 2022، که او برای احترام به مد اخیر پوشیده بود، ظاهر می شود.

از دیگر چهره‌های جنر می‌توان به جنر در مراسم جوایز مد CFDA 2022 با لباس مجلسی چاک‌دار مشکی موگلر، و لباس تاج مشکی که در افتتاحیه نمایشگاه Mugler Couturissime در شهر نیویورک پوشیده بود، اشاره کرد.

در آخرین استوری اینستاگرام در روز چهارشنبه، ستاره کارداشیان ها کنایه زد که چیزهای بیشتری از همکاری او وجود دارد. او نوشت: “سورپرایز های بیشتر به زودی .”

جنر در بیانیه ای مطبوعاتی با اعلام این همکاری گفت: “من از کودکی طرفدار برتز بودم و همیشه عروسک برتز خودم را می خواستم.” من در سال گذشته از تمام مراحل ساخت این عروسک ها در کنار تیم برتز لذت بردم. من خیلی هیجان زده هستم که آنها اینجا هستند!»

جاسمین لاریان، مدیر خلاق برتز، افزود: «این یک لحظه مهم در تاریخ برتز برای پیوستن به نیروها با کایلی جنر به عنوان اولین همکاری این برند با افراد مشهور است. کایلی واقعاً مظهر همه چیزهایی است که برتز از زمان آغاز به کارش در 22 سال پیش برای آن ایستاده است.

این همکاری نه تنها به میلیون‌ها طرفدار کایلی گسترش می‌یابد، بلکه به مخاطبانی نیز می‌ رسد که با برتز بزرگ شده‌ اند و هیجان‌ زده هستند. ما می‌توانیم به حضور کایلی در خانواده برتز افتخار کنیم.

برچسب ها :

ناموجود