تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۰
کد خبر : 9274

کایلی جنر در کنار کدو تنبل ها جشن پاییزی می‌ گیرد

کایلی جنر در کنار کدو تنبل ها جشن پاییزی می‌ گیرد

کایلی جنر با دو فرزندش در جشن پاییزی شرکت می کند! روز شنبه، کایلی، منتخبی از عکس‌ ها را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می‌ داد او با دخترش استورمی، 5 ساله، و پسرش ایر 1، ساله از یک مزرعه کدو تنبل لذت می‌ برد. در یک عکس، ایر در حالی

کایلی جنر با دو فرزندش در جشن پاییزی شرکت می کند! روز شنبه، کایلی، منتخبی از عکس‌ ها را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که نشان می‌ داد او با دخترش استورمی، 5 ساله، و پسرش ایر 1، ساله از یک مزرعه کدو تنبل لذت می‌ برد.

در یک عکس، ایر در حالی که دو نفره مادر و پسر با هم سوار تراکتور می‌ شدند، روی بغل مادرش نشسته بود.

در تصویر دیگری استورمی را نشان می‌ دهد که با دوستش آیلا، که دختر دوست جنر، یریس پالمر است، دست در دست گرفته است، در حالی که عکس دیگری، مزرعه‌ ای پر از کدو تنبل با اندازه‌ های مختلف را نشان می‌ دهد.

ستاره کارداشیان ها همچنین تصویر شیرینی از ایر در حال راه رفتن در کنار شاهزاده پسر 1 ساله پالمر به اشتراک گذاشت. جنر در توضیح این عکس نوشت: «ما دو مجموعه از بهترین دوستان را پیدا کردیم.

 

روز سرگرم کننده او با بچه هایش که او با تراویس اسکات شریک است پس از شرکت جنر در گردش دیگری با یکی از اعضای محبوب خانواده اش یک روز قبل با سگش نورمن برگزار شد.

این ستاره جمعه کلیپی از توله سگ 9 ساله خود را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد. در این ویدئو، نورمن در یک حیاط بازی می کند.

جنر پس از تولد 17 سالگی در سال 2014، نورمن، اولین توله سگ خود را در خانواده خود پذیرفت. اوایل این ماه، یک قاضی حکم داد که نام نوزاد پسر جنر می تواند به طور رسمی و قانونی از ولف ژاک وبستر، نامی که در زمان تولد به او داده شده بود، تغییر یابد.

جنر اولین بار وقتی در مارس 2022 در استوری اینستاگرامش نوشت که فرزند دومش «دیگر گرگ نیست» درباره تغییر نام پسرش صحبت کرد. سپس در ژوئن همان سال درخواست تغییر نام او را داد.

مادر دو فرزند بعداً نام جدید پسرش را برای اولین بار در ژانویه در توضیح پستی در اینستاگرام فاش کرد و نوشت: “AIRE “.

برچسب ها :

ناموجود