تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
کد خبر : 13311

کایلی جنر در مهمانی اسکار 2024 با لباسی زیبا ظاهر می شود

کایلی جنر در مهمانی اسکار 2024 با لباسی زیبا ظاهر می شود

کایلی جنر در مهمانی اسکار 2024 با لباسی زیبا ظاهر شد. کایلی، 26 ساله، در حالی که روز یکشنبه در مراسم بعد از مراسم اسکار 2024 شرکت کرد، و ظاهری شگفت انگیز داشت. همانطور که در فرش قرمز دیده می شود، جنر یک لباس مجلسی پوشیده بود که طراح آن را در اینستاگرام به عنوان

کایلی جنر در مهمانی اسکار 2024 با لباسی زیبا ظاهر شد. کایلی، 26 ساله، در حالی که روز یکشنبه در مراسم بعد از مراسم اسکار 2024 شرکت کرد، و ظاهری شگفت انگیز داشت.

همانطور که در فرش قرمز دیده می شود، جنر یک لباس مجلسی پوشیده بود که طراح آن را در اینستاگرام به عنوان “لباس فلزی قرمز تیره” توصیف کرد. همچنین دارای “یک پوسته کریستالی” با الهام از عکاسی رابرت مپلتورپ بود. این ستاره با جواهرات Lorraine Schwartz، به ویژه، الماس سفید 15 عیار و حلقه های مخلوط الماس سفید که مجموعاً 10 عیار دارند، درخشش خاصی به آن اضافه کرد.

ظاهر زیبایی جنر به همان اندازه براق بود، سایه چشم و رژگونه او همسان بود. او همچنین موهایش را به یک قسمت عمیق از کناره حالت می داد.

این ستاره در حالی که لباس Ludovic de Saint Sernin را در یک ویدیوی سلفی آینه ای به نمایش می گذاشت، در استوری اینستاگرام خود نوشت: «خیلی خوب لباس بپوش».

در همین حال، جنر با مدار بعد از مهمانی غریبه نیست و در سال‌ های اخیر به یکی از پایه‌ های اصلی مهمانی اسکار Vanity Fair تبدیل شده است.

در سال 2023، او در کنار خواهرش کندال جنر در این مراسم شرکت کرد.

برچسب ها :

ناموجود