تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 5769

کایلی جنر به شایعه عاشقانه اش با تیموتی شالامت دامن می زند

کایلی جنر به شایعه عاشقانه اش با تیموتی شالامت دامن می زند

کایلی جنر، 25 ساله، در یک پست اینستاگرامی پنجشنبه، 13جولای، در چند عکس درخشان دیده شد. اما چیزی که واقعاً طرفداران را متعجب کرد، چیزی بود که آنها روی انگشت چپ او دیدند! در این عکس‌ها، مادر دو فرزند در حال پیاده‌روی از یک وسیله نقلیه در حالی که یک دامن دو تکه سفید و

کایلی جنر، 25 ساله، در یک پست اینستاگرامی پنجشنبه، 13جولای، در چند عکس درخشان دیده شد. اما چیزی که واقعاً طرفداران را متعجب کرد، چیزی بود که آنها روی انگشت چپ او دیدند! در این عکس‌ها، مادر دو فرزند در حال پیاده‌روی از یک وسیله نقلیه در حالی که یک دامن دو تکه سفید و چسبان به دیده می‌شود.

دامن آجدار با تاپ کوتاه و آستین بلند همسان، پانل بلندتری داشت که روی زانوهای او فرو می‌رفت. او موهای سبزه‌ای تیره‌اش را بلند نگه داشته است، و طبق معمول، زیبایی آرایشش بی‌نقص بود. یک نوشیدنی در دست چپش داشت، یک نوشیدنی گیلاس-آهک Glow حمل می‌کرد و به‌طور آشکار یک حلقه نقره‌ای با طرح متقاطع درشت را روی انگشت حلقه ازدواجش نقش می‌بست.

شایان ذکر است که او حلقه ای نیز در انگشت سبابه دست چپ خود زده است. او در عکس های دیگر، زوایای مختلفی از ظاهر فک های تابستانی را به نمایش گذاشت. او پست را به سادگی زیرنویس کرد، “درخشش تابستانی”.

با توجه به اینکه کایلی از آوریل در میان شایعه‌های عاشقانه‌ای با تیموتی شالامه، ستاره 27 ساله Dune است، دیدن حلقه در آن انگشت وسوسه‌انگیزترین جزئیات این لباس خیره‌کننده بود. سیل 397 میلیون طرفدار او در این پلتفرم به سمت تاپیک نظرات هجوم بردند تا در مورد این ظاهر گمانه زنی و سر و صدا کنند.

یکی از طرفداران با اشاره به فیلم آینده تیموتی وونکا که قرار است در ماه دسامبر اکران شود، نوشت: «دختر ونکا». یکی از فالوورهای دوم با تعجب گفت: “این لباس را از کجا تهیه می کند، تنها چیزی است که من می خواهم بدانم.”

پس از ماه‌ها گمانه‌زنی، که با مشاهده خودروی کایلی در عمارت او در لس‌آنجلس در ماه می، به اوج خود رسید، این دو در نهایت با هم در حالی که خانواده‌هایشان را برای کباب کردن در ماه می دور هم جمع می‌کردند، به تصویر کشیده شدند. آن‌ها تقریباً هر ملاقاتی را مخفی نگه داشته‌اند، حتی از یک قرار مخفی تاکو در ماشین کایلی در ماه آوریل تا دیده نشوند!

منبعی در گزارش آوریل با Us Weekly به اشتراک گذاشت که دقیقاً چه چیزی در مورد تیموتی جذاب است. و او توضیح داد: «تیموتی یک جنتلمن تمام عیار است و با [کایلی] با احترام رفتار می کند. او بسیار جذاب است و او را می خنداند، و صحبت کردن با او آسان است. او شبیه هیچ یک از پسرهای دیگری نیست که قبلاً با او قرار داشته است و اگر چه ممکن است شبیه تیپ او به نظر نرسد، اما آنها واقعاً ترکیب خوبی دارند.”

برچسب ها :

ناموجود