تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۱
کد خبر : 6823

کایلی جنر تولد 26 سالگی خود را با ظاهری شگفت انگیز جشن گرفت

کایلی جنر تولد 26 سالگی خود را با ظاهری شگفت انگیز جشن گرفت

کایلی جنر به بهترین حالت زندگی خود ادامه می دهد. ستاره «کارداشیان ها» روز پنجشنبه با به اشتراک گذاشتن مجموعه ای از پست ها با تقریباً 400 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود، تولد 26 سالگی خود را جشن می گیرد. کایلی عکس‌ هایی از تعطیلات فعلی خود را در دو پست مختلف به اشتراک گذاشت

کایلی جنر به بهترین حالت زندگی خود ادامه می دهد. ستاره «کارداشیان ها» روز پنجشنبه با به اشتراک گذاشتن مجموعه ای از پست ها با تقریباً 400 میلیون دنبال کننده اینستاگرام خود، تولد 26 سالگی خود را جشن می گیرد.

کایلی عکس‌ هایی از تعطیلات فعلی خود را در دو پست مختلف به اشتراک گذاشت که در آن‌ ها در حال لذت بردن از یک استراحت آرام از زندگی پر مشغله‌ اش دیده می‌ شود.

کایلی کجا تولدش را جشن می گیرد؟

در اولین پست خود در روز تولدش، کایلی نشان داد که از مناظر در یک مکان ساحلی دور افتاده با آب های شفاف لذت می برد، اما پست خود را بر چسب جغرافیایی نزد تا به محل تعطیلاتش رمز و راز اضافه کند.

در عکس‌ ها، کایلی یک لباس مشکی نخی به تن دارد. اینفلوئنسر همچنین نشان داد که با دو حلقه نقره‌ ای بزرگ که با رنگ‌ های اقیانوس همخوانی داشت به داخل آب رفت.

در دومین پست خود که تنها به فاصله 5 ساعت از اولین پست منتشر شد، ملکه شبکه های اجتماعی با لباسی خیره کننده و در حالی که خورشید در افق غروب می کند روی قایق تفریحی مجلل ظاهر می شود.

آیا کایلی هنوز با تیموتی شالامه قرار دارد؟

در حالی که اخیراً گمانه زنی ها مبنی بر جدایی او از بازیگر تیموتی شالامه وجود داشت، اما یک منبع نزدیک به این سلبریتی در اوایل ماه جاری با TMZ صحبت کرد تا به طرفداران اطمینان دهد که این زوج همچنان در یک روابط دوستانه هستند و به آنها توصیه کرد که هر آنچه را که می خوانند باور نکنند.

آناستازیا کارانیکولائو یکی از سلبریتی‌ هایی بود که برای تولد کایلی پیام زیبایی نوشت: “تولدت مبارک تو واقعا بی نظیر هستی”

از طرف دیگر، دوست پسر او چندان دوستدار رسانه های اجتماعی نیست. او ترجیح می دهد زندگی شخصی خود را خصوصی نگه دارد و کسی را در اینستاگرام فالو نمی کند.

برچسب ها :

ناموجود