تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶
کد خبر : 13378

کایلی جنر با ظاهر آتشین عرضه عطر خود را جشن می گیرد

کایلی جنر با ظاهر آتشین عرضه عطر خود را جشن می گیرد

کایلی جنر با سبکی متفاوت عرضه عطر خود را جشن می گیرد! کایلی، ظاهر آتشین خود را برای جشن اولین عطر انفرادی خود، COSMIC، که در 7 مارس در وب سایت شرکتش راه اندازی کرد، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. جنر یکی از استایل‌ های مورد علاقه‌ اش را می‌ پوشید یک لباس قرمز بلند.

کایلی جنر با سبکی متفاوت عرضه عطر خود را جشن می گیرد! کایلی، ظاهر آتشین خود را برای جشن اولین عطر انفرادی خود، COSMIC، که در 7 مارس در وب سایت شرکتش راه اندازی کرد، در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

جنر یکی از استایل‌ های مورد علاقه‌ اش را می‌ پوشید یک لباس قرمز بلند. لباسی که در آغوش گرفته بود دور گردنش پیچید و به آستینی روی بازوی راستش تبدیل شد.

او این ظاهر آتشین را با موهایش به شکل دم اسبی براق که چتری‌ هایش را در کنار صورتش فر کرده بود، چشمگیر تر کرده بود. او ظاهری مینیمال جواهرات را انتخاب کرد.

جنر در زیر پستی که ظاهر آتشین خود را نشان می‌ داد نوشت : ” دیشب در جشن راه‌اندازی COSMIC این جذابیت را دوست داشتم،”.

او همچنین در یک پست اینستاگرام جداگانه تصویری از پشت صحنه این مهمانی را به اشتراک گذاشت که شامل عکس‌ هایی از فضای داخلی مراسم بود که با گل‌ های صورتی پوشیده شده بود و نمای بیرونی را نشان می‌ داد که افراد می‌ توانستند در مقابل آن عکس بگیرند. پس زمینه خاکستری به شکل ماه با عبارت «کیهانی».

برچسب ها :

ناموجود