تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر : 12234

کایلی جنر با دختر کوچکش در هفته مد پاریس خاطره می سازد

کایلی جنر با دختر کوچکش در هفته مد پاریس خاطره می سازد

کایلی جنر در حال ساختن خاطرات با دختر کوچکش در هفته مد پاریس است. کایلی، با دخترش استورمی، که هفته آینده ششمین سالگرد تولدش را جشن می گیرد، در روز چهارشنبه در حالی که این دو در نمایش مد لباس والنتینو بهار / تابستان 2024، بخشی از هفته مد پاریس، حضور داشتند، از ظاهر شیک

کایلی جنر در حال ساختن خاطرات با دختر کوچکش در هفته مد پاریس است. کایلی، با دخترش استورمی، که هفته آینده ششمین سالگرد تولدش را جشن می گیرد، در روز چهارشنبه در حالی که این دو در نمایش مد لباس والنتینو بهار / تابستان 2024، بخشی از هفته مد پاریس، حضور داشتند، از ظاهر شیک خود لذت برد.

هر دو ظاهر مشکی پر رنگی داشتند، جنر یک لباس مجلسی مشکی ساده را با یک شال پر ست می کرد در حالی که استورمی کتی با لبه های پر و آستین های پر پوشیده بود. هر دو ظاهر خود را با عینک آفتابی مشکی کاملا مشابه هم کردند.

در مصاحبه ای با جنیفر لارنس برای مجله Interview، جنر گفت که دختر کوچکش قبلاً دوست داشته آرایش را تجربه کند. جنر دخترش استورمی و پسر 23 ماهه‌ اش ایر را با تراویس اسکات همسر سابق شریک است.

در یکی از اپیزود های کارداشیان ها در ماه ژوئن، جنر به لندن سفر کرد تا آرایش استورمی را که در هارودز به نمایش گذاشته شده بود، نشان دهد. در حالی که مادر و دختر محصولات موجود در قفسه ها را تحسین می کردند، جنر توضیح داد که به اشتراک گذاشتن این لحظه با فرزند بزرگترش چه معنایی دارد.

جنر گفت: «این برای من خیلی مهم است که دخترم، او می‌ تواند اینجا باشد و این نمایش‌ ها را با من ببیند و به دور دنیا سفر کند».

در زمان بازدید، جنر ویدیویی را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت، جایی که این دو ابتدا از صفحه نمایش لوازم آرایشی کایلی و کایلی اسکین بازدید کردند و سپس وارد یک منطقه ویژه با کفش‌ های طراح، کیف پول و لباس‌ هایی شدند که برای خرید استورمی روی دیوارها قرار داشتند. اتاق همچنین دارای محوطه ای با اسباب بازی ها، حیوانات عروسکی و سایر لوازم جانبی بود.

برچسب ها :

ناموجود