تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹
کد خبر : 10304

کایلی جنر با استایل جذاب خود نمایی می کند + عکس

کایلی جنر با استایل جذاب خود نمایی می کند + عکس

کایلی جنر این هفته پس از فاش شدن اینکه دومین مجموعه از لباس های برندش خی در 15 نوامبر منتشر خواهد شد، عکس هایی از مدل سازی لباس های جدید خود را در اینستاگرام منتشر کرد. در یک عکس سلفی، کایلی در حالی که در ماشین نشسته بود، یک لباس سنگی آستین بلند از مجموعه

کایلی جنر این هفته پس از فاش شدن اینکه دومین مجموعه از لباس های برندش خی در 15 نوامبر منتشر خواهد شد، عکس هایی از مدل سازی لباس های جدید خود را در اینستاگرام منتشر کرد.

در یک عکس سلفی، کایلی در حالی که در ماشین نشسته بود، یک لباس سنگی آستین بلند از مجموعه آینده را نشان داد.

جنر در توضیح نوشت لباس گربه ای خای: که در 15 / 11 عرضه می‌ شود. جنر در حالی که دوباره در ماشین نشسته بود، در عکس دوم، لباس گربه‌ ای خود را نشان داد.

در نما دیگری، کایلی در حالی که در کنار یک دیوار و پرده سفید در داخل خانه ایستاده بود، ژست گرفت. جنر در ویدئویی که جمعه در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شد، کمی بیشتر با لباسخی خود ژست گرفت.

این لباس در دسته جدیدی از پافر ها و لایه های پایه توسط جنر و طراح آن را معرفی می کند که برداشتی تازه از لوازم ضروری زمستانی و تجملات روزمره را به نمایش می گذارد.

این مدل شامل ژاکت‌ های برش خورده و تمام قد، و لباس‌ های با طرح‌ های در پالت رنگی خنثی سیاه و سنگی و همچنین کبالت برای افزایش رنگ‌ ها موجود است.

جنر در اوایل این ماه به مجله ووگ گفت: من می‌ خواهم مردم بدانند که من چقدر در این موضوع مشارکت دارم. از مفهوم اصلی، طراحی، یا طراحی مشترک اگر با طراحان دیگر کار می کنیم، از انتخاب پارچه، رنگ، در هر جلسه مناسبی حضور داشته ام. من مدیر خلاق برند و بازاریابی هستم. هیچ پست یا ویدیویی در اینستاگرام وجود ندارد که شخصاً توسط من ویرایش نشده باشد، هیچ پستی در اینستاگرام وجود ندارد که من خودم آن را پست نکرده باشم.

برچسب ها :

ناموجود