تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
کد خبر : 11447

کامرون دیاز می خواهد شایعات درباره جیمی فاکس پایان یابد

کامرون دیاز می خواهد شایعات درباره جیمی فاکس پایان یابد

کامرون دیاز می خواهد به شایعات درباره جیمی فاکس پایان یابد. این هنرپیشه مشهور در سال 2022 از بازنشستگی خارج شد تا فیلم بازگشت به عمل فاکس را فیلمبرداری کند، اما شایعات به سرعت در مورد برخی از جنجالی‌ هایی که سر صحنه فیلم‌برداری اتفاق می‌ افتند شروع به چرخش کردند. در اوایل سال جاری،

کامرون دیاز می خواهد به شایعات درباره جیمی فاکس پایان یابد. این هنرپیشه مشهور در سال 2022 از بازنشستگی خارج شد تا فیلم بازگشت به عمل فاکس را فیلمبرداری کند، اما شایعات به سرعت در مورد برخی از جنجالی‌ هایی که سر صحنه فیلم‌برداری اتفاق می‌ افتند شروع به چرخش کردند.

در اوایل سال جاری، در ماه مارس، گزارش شد که فاکس، که بعداً به دلیل نامشخصی در بیمارستان بستری شد، سر صحنه فیلمبرداری دچار یک فروپاشی مطلق شد و چهار نفر از گروه را اخراج کرد: یک تهیه کننده اجرایی، دو کارگردان و راننده خودش. دیلی میل گزارش داد: «افرادی که روی این فیلم کار می‌ کنند کاملاً از نحوه انجام این کار خسته شده‌ اند و جیمی بسیار نا محبوب شده است».

بعداً یک منبع به این شبکه گفت که دیاز احتمالاً بازنشسته خواهد شد و به اهمیت مادری برای او اشاره کرد و به درام سر صحنه فیلمبرداری اشاره کرد. او از درام و رویارویی متنفر است. به همین دلیل است که او در وهله اول از این تجارت بازنشسته شد.

دیاز که در سه پروژه با فاکس کار کرده است، در قسمت این هفته از پادکست «رژ لب روی لبه» مولی سیمز پخش شد و شایعاتی را که او دیگر هرگز فیلمی نخواهد ساخت، به خاطر فاکس خاموش کرد. او در صفحه ششم گفت: “من واقعاً از همه چیزهایی که در آن زمان درباره مجموعه ما گفته می شد متنفرم.” “شما فقط می خواهید در بالای ریه های خود فریاد بزنید، مانند “در مورد چه چیزی صحبت می کنید؟”

او خاطر نشان کرد که در صحنه فیلمبرداری “سکسکه” وجود داشت، اما چیزی غیرعادی نبود و گفت که “طبیعی است”. او در ادامه به تمجید از فاکس پرداخت و گفت که او “بهترین” است. او گفت: “من آن مرد را خیلی دوست دارم.” او یک شخص خاص است، و بسیار با استعداد، بسیار سرگرم کننده است.»

«بازگشت در عمل» بازگشت بزرگ دیاز به هالیوود از سال 2014 است، زمانی که او برای تشکیل خانواده با بنجی مدن رفت. این زوج یک دختر به نام رادیکس مدن دارند.

داستان فیلم در IMdb اینگونه توصیف شده است: «زنی که شش سال است بازنشسته شده و باهو ش‌تر و قو ی‌تر از همیشه برمی‌ گردد». دیاز، کایل چندلر، گلن کلوز، اندرو اسکات و جیمی دمتریو در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. کارگردانی این فیلم بر عهده ست گوردون است.

برچسب ها :

ناموجود