تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲:۰۴
کد خبر : 6422

کاردی بی میکروفون را به سمت کسی که به او نوشیدنی پرت کرد پرتاب کرد

کاردی بی میکروفون را به سمت کسی که به او نوشیدنی پرت کرد پرتاب کرد

کاردی بی میکروفونی را به سمت یکی از تماشاچیان کنسرت که در آخر هفته در اواسط اجرای او نوشیدنی پرت کرد، پرتاب کرد. در جریان یک مجموعه در فضای باز در باشگاه ساحلی Drai’s در لاس وگاس در روز شنبه، برنده 30 ساله گرمی، آخرین هنرمندی شد که هنگام اجرا با وسایلی که به سمت

کاردی بی میکروفونی را به سمت یکی از تماشاچیان کنسرت که در آخر هفته در اواسط اجرای او نوشیدنی پرت کرد، پرتاب کرد.

در جریان یک مجموعه در فضای باز در باشگاه ساحلی Drai’s در لاس وگاس در روز شنبه، برنده 30 ساله گرمی، آخرین هنرمندی شد که هنگام اجرا با وسایلی که به سمت آنها پرتاب می شد هدف قرار گرفت.

در ویدئویی که اکنون به صورت گسترده از این حادثه در فضای مجازی منتشر شده است، کاردی در حین اجرا لباس نارنجی پوشیده است و زمانی که نوشیدنی به سمت او پرتاب می شود در حالی که آهنگ “بوداک زرد” را اجرا می کند، متعجب به نظر می رسد.

در پاسخ، کاردی میکروفون خود را به سمت شرکت کننده ردیف اول پرتاب کرد، که ظاهراً نیروهای امنیتی او را همراهی کردند.

پس از این حادثه، رپر زاویه ویدیویی متفاوتی از پرتاب میکروفون را بازتوییت کرد، که نمای واضح‌ تری از طرفدار را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند فنجان خود را به سمت کاردی خالی کند، که ظاهراً پس از پرتاب میکروفون به اجرای خود ادامه داد.

در کلاب ساحلی Drai در شب قبل، کاردی همچنین میکروفون خود را به سمت یک دی جی پرتاب کرد که ظاهراً در طول اجرای دیگری،آهنگ های او را زودتر قطع می کرد.

پاسخ کاردی روی صحنه در حالی است که چندین هنرمند در طول کنسرت‌های امسال مورد حمله قرار گرفته‌اند.

در اوایل این ماه، هری استایلز در حالی که از صحنه خارج می‌شد، پس از اینکه یکی از طرفداران در جریان نمایش عشق او در تور وین، با یک شی به چشم او زد، روی زمین خم شد. استایلز، 29 ساله، با لباسی سبز پولک، به سرعت دستش را روی صورتش گذاشت، در حالی که روی زمین خمیده بود، مکث کرد و از پله به بالا رفتن ادامه داد.

رکسا، 33 ساله، در ماه ژوئن هنگام اجرای برنامه در شهر نیویورک، هنگامی که یکی از اعضای جمعیت گوشی خود را در وسط یک آهنگ به سمت ستاره پرتاب کرد، به صورتش ضربه خورد.

در همین حال، بالرینی 29 ساله اخیراً در حین اجرای نمایش در Boise، آیداهو، مورد اصابت یک جسم به صورتش قرار گرفت، در حالی که پینک نیز زمانی که یکی از طرفداران کیسه ای حاوی خاکستر مادر مرده آنها را روی صحنه او پرتاب کرد، واکنش نشان داد.

اوایل این ماه، ادل حتی برای رسیدگی به آخرین نگرانی‌ های ایمنی در کنسرت‌ها، مدتی از نمایش آخر هفته‌هایش با ادل در The Colosseum در لاس وگاس واکنش نشان داد.

“آیا متوجه شده اید که چگونه مردم در حال حاضر آداب نمایش را فراموش می کنند؟ مردم در حال پرتاب اجسام روی صحنه هستند. آیا آن را دیده‌ای؟»

برچسب ها :

ناموجود