تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۶
کد خبر : 5509

کاردی بی برای شکیرا می خواند “زندگی خیلی دیوانه است”

کاردی بی برای شکیرا می خواند “زندگی خیلی دیوانه است”

کاردی بی هیجان خود را پس از ملاقات با شکیرا برای اولین بار به اشتراک گذاشت. این خواننده رپ بهترین اوقات را در پاریس سپری کرده است، در چندین شوی مد شرکت می کند، بهترین ظاهر خود را نشان می دهد و با برخی از افراد مشهور مورد علاقه طرفداران و ستاره های هالیوود وقت

کاردی بی هیجان خود را پس از ملاقات با شکیرا برای اولین بار به اشتراک گذاشت. این خواننده رپ بهترین اوقات را در پاریس سپری کرده است، در چندین شوی مد شرکت می کند، بهترین ظاهر خود را نشان می دهد و با برخی از افراد مشهور مورد علاقه طرفداران و ستاره های هالیوود وقت می گذراند.

دیروز کاردی این فرصت را داشت که با خواننده کلمبیایی (شکیرا) در نمایشگاه فندی Haute Couture پاییز / زمستان  2023/ 2024 ملاقات کند، در کنار کامیلا کابلو و شکیرا نشسته بود. کاردی در حال اشتراک گذاری لحظات شیرین با شکیرا پس از نمایش، گرفتن سلفی و تمجید از او دیده شد.

برای موفقیت او این خواننده رپ گفت: “من برای شما، موسیقی جدیدتان بسیار خوشحالم.” او سپس درباره احساس خود در ملاقات با خواننده صحبت کرد و افکار خود را در طول لایو اینستاگرام به اشتراک گذاشت. او همچنین لحظاتی را برای خواندن برخی از آهنگ های مورد علاقه خود از ستاره صرف کرد. او قبل از خواندن «Monotonia» و «Te Felicito» گفت: «من همه آنها را می شناسم.

او فقط شگفت انگیز است کاردی به طرفدارانش گفت: زندگی آنقدر دیوانه است، من به عنوان یک بچه جوان هرگز فکر نمی کردم که با شکیرا ملاقات کنم. او افزود: دیدار با او باورنکردنی بود. “این فقط یک لحظه عالی بود.

برچسب ها :

ناموجود