تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۵
کد خبر : 10156

کارت‌ های تاروت درباره تیلور سوئیفت و تراویس کلس چه می گویند

کارت‌ های تاروت درباره تیلور سوئیفت و تراویس کلس چه می گویند

تراویس کلس، ستاره NFL و تیلور سوئیفت، خواننده مشهور پاپ، که در چند هفته گذشته با هم قرار داشتند، با چالش حفظ رابطه خود با سوئیفت در مرحله بین المللی خود در تور Eras در آرژانتین روبرو هستند. در طی یک شام اخیر، سوئیفت گفت که در بسیاری از بازی های تراویس شرکت نخواهد کرد

تراویس کلس، ستاره NFL و تیلور سوئیفت، خواننده مشهور پاپ، که در چند هفته گذشته با هم قرار داشتند، با چالش حفظ رابطه خود با سوئیفت در مرحله بین المللی خود در تور Eras در آرژانتین روبرو هستند.

در طی یک شام اخیر، سوئیفت گفت که در بسیاری از بازی های تراویس شرکت نخواهد کرد زیرا در حال آماده شدن برای تور خود است، اما کلس قصد دارد در بخشی از آن شرکت کند.

افشاگری کارت تاروت

هانیگمن روانشناس مشهور یک کارت تاروت می خواند و فاش کرد که طول عمر رابطه آنها بستگی به این دارد که یکدیگر را جالب بدانند. او تاکید کرد که تا زمانی که یکدیگر را خلاق، عاشقانه و محرک بیابند، فاصله، ثروت و مکان در رابطه آنها اهمیتی نخواهد داشت.

هانیگمن خاطرنشان کرد: کارت تاروت شاهزاده جام به ما می‌ گوید که تراویس با بازی تیلور در تور Eras به بهترین شکلی که می‌ داند کنار می‌ آید با اطمینان از معتبر بودن پاسپورتش و پرواز برای ملاقات با تیلور فوق‌ ستاره‌ اش البته هر زمان که بتواند.

این کارت عاشقانه و پرشور است، و در این مرحله از رابطه آنها، تراویس نمی تواند از نظر روحی بیش از چند روز هر بار جدایی از خانم خود را تحمل کند.

این که آیا رابطه آنها در آزمون زمان مقاومت می کند یا خیر، کاملاً به رابطه آنها از راه دور گاهی اوقات ارتباطی ندارد.

کارت ماه تاروت، که نشان دهنده سفر و پیشرفت و همچنین توهم است، می گوید که هر دوی آنها سفر می کنند تا تا آنجا که می توانند با یکدیگر باشند، اما وقتی نمی توانند، بر آن غلبه کنند با آن کنار می آیند.

برچسب ها :

ناموجود