تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶
کد خبر : 9700

چهار بار به فست فود رفتن جنیفر لوپز در یک ماه خبر ساز شد

چهار بار به فست فود رفتن جنیفر لوپز در یک ماه خبر ساز شد

رفتار جنیفر لوپز با همسرش بن افلک پس از اینکه آنها برای چهارمین بار در کمتر از یک ماه به مک دونالد رفتند. این آخرین مراجعه به فست فود مک دونالد پس از آن انجام شد که این مدل و هنر پیشه عکاسی با لباس های شیک و جذاب داشت. دیلی میل گزارش داد که

رفتار جنیفر لوپز با همسرش بن افلک پس از اینکه آنها برای چهارمین بار در کمتر از یک ماه به مک دونالد رفتند. این آخرین مراجعه به فست فود مک دونالد پس از آن انجام شد که این مدل و هنر پیشه عکاسی با لباس های شیک و جذاب داشت.

دیلی میل گزارش داد که این زوج مشهور در حال رفتن به فست فود دیده شدند. جی لو 54 ساله که به دنبال رژیم غذایی سخت برای حفظ اندام زیبایش مشهور است، وقتی بن افلک او را به رستوران مک دونالد برد، پس از خروج با یک کیسه غذا در یک دست و نوشیدنی به تصویر کشیده شدند.

لوپز با یک هودی نارنجی رنگ و عینک آفتابی طلایی به محل رسید و منتظر بود تا شوهرش سفارش آنها را تحویل بگیرد. علاوه بر این،جنیفر موهایش را به صورت براق پوشیده بود.

بن افلک همچنین در حالی که به سمت ماشینش برمی‌ گشت، درون‌ گرا ظاهر شد، در حالی که یک جامپر کرم با شلوار ورزشی برنزه و کفش‌ های تنیس پوشیده بود.

با وجود خوردن همبرگر ها، جنیفر هنوز استایل خوبی دارد.

علیرغم تمایل ظاهری این زوج به فست فود، جی لو فیزیک بدنی رشک برانگیزی را حفظ کرده است، همانطور که در عکسبرداری اخیر او برای برند ایتالیایی لباس زنانه Intimissimi گواه آن است.

لوپز در حین عکاسی با یک لباس سبز زمردی ژست گرفت. علیرغم پیروی از یک رژیم غذایی سخت، که عمدتاً از غذا های غنی از مواد مغذی، تازه و ارگانیک تشکیل شده است، این فوق ستاره در ماه گذشته بارها در کنار افلک در مک دونالد دیده شده است.

جنیفر علی‌ رغم زیاده‌ روی های اخیرش در خوردن فست فود، در مورد حفظ اندام فوق‌ العاده‌ اش با تغذیه سالم و ورزش زیاد صحبت کرده است.

این خواننده و بازیگر که اکنون 54 سال دارد، در سال 2008 مادر دوقلوهای مکس و اِمه مونیز شد.

برچسب ها :

ناموجود