تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۰۸
کد خبر : 5460

چشمک شکیرا در فشن شوی پاریس به استایل جنیفر لوپز

چشمک شکیرا در فشن شوی پاریس به استایل جنیفر لوپز

شکیرا در فشن شوی ویکتور و رولف در مرکز توجه ها قرار گرفت و با لباس سفید خیره کننده ای از این برند وارد شد که عبارت «NO» را با حروف سه بعدی نشان می داد. شکیرا این ظاهر را با یک جفت کفش پاشنه پلت فرم طلایی، و عینک آفتابی خلبانی طلایی ترکیب کرد.

شکیرا در فشن شوی ویکتور و رولف در مرکز توجه ها قرار گرفت و با لباس سفید خیره کننده ای از این برند وارد شد که عبارت «NO» را با حروف سه بعدی نشان می داد.

شکیرا این ظاهر را با یک جفت کفش پاشنه پلت فرم طلایی، و عینک آفتابی خلبانی طلایی ترکیب کرد. لباسی که جنیفر لوپز پنج سال پیش، در سال 2018، برای ریمیکس آهنگ موفق «Te Bote» با حضور Wisin & Yandel، Cosculluela، Ozuna، Nicky Jam و Bad Bunny پوشیده بود.

کاربران این شبکه های اجتماعی این استایل را به سرعت به عنوان چشمکی از شکیرا به استایل سابق جنیفر لوپز مطرح کردند که باعث شده شکیرا از سبک جنیفر الگو بگیرد.

بلافاصله، این استایل به یکی از برجسته ترین ظاهرهای هفته مد پاریس تبدیل شد، زیرا بسیاری معتقدند که او پیامی را با این لباس ارسال کرده است.

شکیرا قبل از رسیدن به پاریس، سفری زودگذر به بارسلونا داشت. شایعه شده است که این خواننده کلمبیایی در حال مذاکره با جرارد پیکه برای تعطیلات است.

در توافق فعلی، زمانی برای ملاقات با جراد پیکه مشخص شده بود که بچه ها نیز با پدر خود وقت بگذرانند. اما همه چیز اکنون تغییر کرده است: زوج سابق مجبور شده اند برای یک توافق جدید مذاکره کنند.

توافق قبلی به این شکل صورت گرفته بود که در طول ماه های تابستان، میلان و ساشا زمان خود را به نسبت 70-30 درصد بین والدین خود به نفع جرارد تقسیم کنند.

برچسب ها :

ناموجود