تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۴۳
کد خبر : 10274

پیکه نحوه برخوردش با رسوایی پس از جدایی شکیرا را فاش کرد

پیکه نحوه برخوردش با رسوایی پس از جدایی شکیرا را فاش کرد

بیش از یک سال از تایید جدایی شکیرا و جرارد پیکه می گذرد، اما این فصل از زندگی آنها فراموش نشده است. این بازیکن سابق فوتبال در حالی که خواننده احساسات خود را از طریق موسیقی خود بیان می کرد سکوت کرد. با این حال، با گذشت زمان، این بازیکن اسپانیایی در مورد به اشتراک

بیش از یک سال از تایید جدایی شکیرا و جرارد پیکه می گذرد، اما این فصل از زندگی آنها فراموش نشده است. این بازیکن سابق فوتبال در حالی که خواننده احساسات خود را از طریق موسیقی خود بیان می کرد سکوت کرد. با این حال، با گذشت زمان، این بازیکن اسپانیایی در مورد به اشتراک گذاشتن جزئیات مربوط به داستان خود باز تر شد.

جرارد پیکه بازیکن سابق تیم فوتبال بارسلونا در مصاحبه اخیر خود نحوه برخورد با رسوایی پس از جدایی اش از شکیرا را فاش کرد. پیکه در برنامه “El Món” در ایستگاه رادیویی کاتالونیا RAC1 ظاهر شد و در آنجا در مورد موضوعات مختلف از جمله بازنشستگی خود از میدان و جدایی از شکیرا صحبت کرد.

او در گفتگو با مجری برنامه، جوردی باسته، گفت: در طول سال 2022 من، احتمالاً سالی بود که بیشترین اتفاقات رخ داد، از جدایی و بازنشستگی من. همه چیز اتفاق افتاد.

این بازیکن سابق فوتبال خاطر نشان کرد که در میان طوفان رسانه ای در مورد جدایی او از شکیرا، ترجیح داد به مطبوعات توجه نکند. پیکه گفت: “اگر به همه چیز هایی که درباره من گفته می شود اهمیت می دادم، در آپارتمانم حبس می شدم یا از طبقه ششم می پریدم پایین.” او توضیح داد: «تنها راه برای زنده ماندن از همه اینها اهمیت ندادن به چیزی است.

من نمی توانم هر روز بیرون بیایم تا چیزهایی را که واقعی نیستند انکار کنم. من نمی خواهم در مورد موضوع صحبت کنم و نخواهم کرد، اما از همه چیزهایی که اتفاق افتاد، مردم حتی 10٪ از آنچه رخ داده است، نمی دانند. من همچنین نمی خواهم زیرا خصوصی است. علیرغم همه چیز، پیکه گفت که می‌ داند این بخشی از سیرک و نمایش است» که مردم بدون اینکه بدانند درباره زندگی او نظر داشته باشند.

این چیزی را در زندگی من تغییر نمی دهد آنچه آنها می گویند. مهم نیست. در واقع به من کمک می کند. در آخرین سال‌ های زندگی حرفه‌ای‌ ام، من اینطور زندگی می‌ کردم و برای من خیلی خوب پیش رفت.

قبل از جدایی چه گفت؟

پیکه دلایل موضع محتاطانه خود را پس از جدایی در ماه مارس توضیح داد. او گفت: اولویت او رفاه فرزندانش میلان و ساشا است. من نمی خواهم چیزی در مورد آن بگویم. هرکس تصمیمی را می گیرد که فکر می کند مناسب است و من نمی خواهم دیگر در مورد این موضوع صحبت کنم زیرا در نهایت تنها چیزی که مهم است این است که بچه های من خوب هستند.

برچسب ها :

ناموجود