تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۴۱
کد خبر : 5986

پیکه در مورد عشق خود به کلارا چیا شجاعانه قدمی به جلو برداشت

پیکه در مورد عشق خود به کلارا چیا شجاعانه قدمی به جلو برداشت

جرارد پیکه در میان کانون توجهات پس از جدایی از شکیرا، شجاعانه قدمی به جلو برداشت و رابطه خود را با کلارا چیا علنی کرد. علیرغم شایعات پیرامون دخالت کلارا، این زوج با خونسردی تزلزل ناپذیر مورد بررسی رسانه ها قرار گرفتند. در خیابان های پر جنب و جوش بارسلون، آنها اغلب با هم دیده

جرارد پیکه در میان کانون توجهات پس از جدایی از شکیرا، شجاعانه قدمی به جلو برداشت و رابطه خود را با کلارا چیا علنی کرد. علیرغم شایعات پیرامون دخالت کلارا، این زوج با خونسردی تزلزل ناپذیر مورد بررسی رسانه ها قرار گرفتند.

در خیابان های پر جنب و جوش بارسلون، آنها اغلب با هم دیده می شدند و از همراهی یکدیگر لذت می بردند. در حالی که جرارد در مورد رابطه گذشته خود با شکیرا صریح بوده است، اما در مورد عاشقانه تازه کشف شده خود و احساساتی که با کلارا به اشتراک می گذارد صریح صحبت کرده است. تصمیم آنها برای خصوصی نگه داشتن عشقشان حاکی از تمایل آنها برای گرامی داشتن این فصل به دور از چشمان کنجکاو عمومی است.

روز دوشنبه، 17 جولای، پیکه در آخرین پخش توییچ Kings League ظاهر شد و با دوست خود، Ibai Llanos، دوباره متحد شد. در میان گفتگوی جذاب آنها، تاجر کاریزماتیک نمی توانست از به اشتراک گذاشتن نگاهی اجمالی به زندگی شخصی خود و ابراز احساسات خود نسبت به کلارا مقاومت کند.

اعلام عشق زمانی آشکار شد که ایبای با بازیگوشی پیکه را مسخره کرد و مدعی شد که او هنوز جوهر عشق را واقعاً درک نکرده است. ستاره توییچ با شوخی گفت: “شما باید عشق را پیدا کنید، هنوز عشق را نمی شناسید.”

این اظهارات به مذاق فوتبالیست سابق خوش نیامد و او با مخالفت با اظهارات دوستش وقت خود را برای پاسخ دادن تلف نکرد. “چی میگی مرد؟ تو همیشه به سمت من می آیی! جرارد قاطعانه گفت: من قبلاً عشق را پیدا کرده ام. اگرچه او به صراحت نام دوست دخترش را ذکر نکرد، کاملاً واضح بود که او به او اشاره می کند. شور و اشتیاق در پاسخ او به خوبی در مورد عمق احساسات او نسبت به او صحبت می کرد.

جرارد و کلارا با غلبه بر چالش‌های مهم با هم به هم نزدیک‌تر شده‌اند. کلارا در تحمل انتقادات تند و حملات آنلاین شجاعت نشان داده است. علاوه بر این، او تحت تأثیر اشعار احساسی آهنگ های دلخراش شکیرا قرار گرفته است.

اگرچه پاپاراتزی ها از سال گذشته این زوج را با هم مشاهده کرده بودند، اما زمان زیادی طول کشید تا آنها داستان عشق خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. سرانجام در ماه ژانویه، پیکه با به اشتراک گذاشتن اولین عکس، فالوورهای خود را در اینستاگرام شگفت زده کرد. این پست تکان دهنده تنها چند هفته پس از انتشار آهنگ موفق شکیرا که اشاره‌ای به فوتبالیست سابق و دوست دخترش داشت.

در 20 می، جرارد سلفی دیگری با کلارا منتشر کرد، این بار با یک ایموجی ساده قلب. گزارش ها حاکی از آن است که کلارا پیوندی استثنایی با خانواده پیکه دارد، که در چند هفته پیش در مراسم عروسی برادرش مارک، مشهود بود.

داستان عشق آنها، که در چشمان عمومی آشکار می شود و در فراز و نشیب های رسانه های اجتماعی می گذرد، گواهی بر انعطاف پذیری و تعهد آنها به یکدیگر است. جرارد و کلارا با همه اینها ثابت کرده اند که عشق واقعی می تواند در میان سر و صدا پیروز شود.

برچسب ها :

ناموجود