تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲:۱۳
کد خبر : 8824

پیکه در مصاحبه جنجالی به علت جدایی از شکیرا خواهد پرداخت

پیکه در مصاحبه جنجالی به علت جدایی از شکیرا خواهد پرداخت

جرارد پیکه، فوتبالیست اسپانیایی، که در سراسر جهان به خاطر همسر سابق شکیرا و پدر پسرانش شناخته می شود، گفته می شود که در برنامه اسپانیایی “Joaquín: El novato” که از شبکه ملی اسپانیا آنتنا 3 پخش می شود مصاحبه می کند. این مصاحبه انتظارات قابل توجهی را ایجاد کرده است، زیرا اعتقاد بر این

جرارد پیکه، فوتبالیست اسپانیایی، که در سراسر جهان به خاطر همسر سابق شکیرا و پدر پسرانش شناخته می شود، گفته می شود که در برنامه اسپانیایی “Joaquín: El novato” که از شبکه ملی اسپانیا آنتنا 3 پخش می شود مصاحبه می کند. این مصاحبه انتظارات قابل توجهی را ایجاد کرده است، زیرا اعتقاد بر این است که پیکه سر انجام سکوت خود را خواهد شکست و دیدگاه خود را در مورد جنبه های مختلف زندگی شخصی و حرفه ای خود از جمله رابطه گذشته خود با فوق ستاره کلمبیایی شکیرا به اشتراک می گذارد.

جدایی پیکه از خواننده مشهور شکیرا جهان را شگفت زده کرد. این زوج که دو فرزند به نام‌ های میلان و ساشا دارند، بیش از یازده سال بود که با هم زندگی مشترک داشتند. با این حال، پس از جدایی، توجه به پیکه معطوف شد، به خصوص زمانی که او به طور علنی رابطه عاشقانه خود با کلارا چیا را تایید کرد. این خبر با واکنش های متفاوتی روبرو شد و بسیاری از طرفداران شکیرا نسبت به شرایط جدایی آنها انتقاد و کنجکاوی کردند.

گفت‌وگوی آتی جرارد پیکه در “Joaquín: El novato” به دلیل شهرت سریال برای پوشش طیف گسترده‌ای از موضوعات، از شخصی گرفته تا حرفه‌ ای و بحث‌ برانگیز تا سبک دل انگیز است. این پلتفرم به دلیل فراهم کردن فضایی شناخته شده است که در آن افراد مشهور و چهره های عمومی می توانند به طور آشکار در مورد زندگی خود صحبت کنند و افکار خود را در مورد موضوعات مختلف به اشتراک بگذارند. و پیکه می تواند به پیچیدگی های رابطه گذشته خود با شکیرا بپردازد.

دیدگاه مورد انتظار جرارد پیکه

طرفداران جرارد پیکه و شکیرا مدتهاست که مشتاق شنیدن دیدگاه این فوتبالیست در مورد آنچه بین این دو شخصیت برجسته رخ داده است هستند. پیکه در مورد این موضوع سکوت محتاطانه ای را حفظ کرده و در عوض روی پروژه ها و حرفه خود تمرکز کرده است. این مصاحبه جنجالی می تواند اولین باری باشد که پیکه در مورد شرایطی که منجر به پایان رابطه او با شکیرا شد صحبت می کند.

زندگی جدید شکیرا

شکیرا و جرارد در سال 2022 پس از 11 سال زندگی مشترک راه خود را از هم جدا کردند. این خواننده که به میامی نقل مکان کرد تا از همسر سابقش و دوست دختر جدیدش دور بماند، به علاوه تمام درام هایی که در بارسلونا گذرانده بود، از زندگی مجردی خود با معاشرت با دوستان در نقاط داغ و احتمالاً گاهی اوقات قرار ملاقات لذت می برد.

مرحله جدید و شایسته شکیرا ممکن است رویکرد شاداب و جشن او به زندگی باشد. پس از جدایی، این هنرمند 46 ساله با نیروی آتشفشان به موسیقی بازگشت و رکورد های جدیدی را شکست.

برچسب ها :

ناموجود