تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۹:۰۳
کد خبر : 6452

پیکه با آهنگ واکا واکا شکیرا مورد استقبال قرار گرفت!

پیکه با آهنگ واکا واکا شکیرا مورد استقبال قرار گرفت!

جرارد پیکه در تورنمنت هفت نفره “کینگز لیگ” که در واندا متروپولیتانو اتلتیکو برگزار شد، خود را در میان هواداران مشتاق یافت. اگرچه او احتمالاً دوست دارد که آنها از حضور او هیجان زده شوند، اما نمی دانست که شب در شرف تغییر عجیب است. با یک میکروفون در دست و سخنرانی در ذهن، پیکه

جرارد پیکه در تورنمنت هفت نفره “کینگز لیگ” که در واندا متروپولیتانو اتلتیکو برگزار شد، خود را در میان هواداران مشتاق یافت. اگرچه او احتمالاً دوست دارد که آنها از حضور او هیجان زده شوند، اما نمی دانست که شب در شرف تغییر عجیب است.

با یک میکروفون در دست و سخنرانی در ذهن، پیکه در کلوپ شبانه مادرید به روی صحنه رفت، زمانی که در عرض چند ثانیه، جمعیت به شدت شکیرا را مورد تشویق قرار دادند.

پیکه تلاش کرد تا صدای خود را به گوش انها برساند.

صداها به قدری قوی بود که کلماتش در میان آنها گم شد. ویدئوهای از این صحنه به سرعت در اینترنت پخش شد و برخورد غیرمنتظره پیکه با گذشته‌ اش را به تصویر کشید. «شکیرا! شکیرا!» جمعیت چندین بار گفتند.

در میان خنده و تحریک، پیکه همه چیز را آرام گرفت و با وجود مشکلات اولیه، به آرامی توانست در میان جمعیت صحبت کند.

تماشاگران باشگاه با خوشحالی سرود نمادین شکیرا، “واکا واکا”، بخشی از جام جهانی 2010 را با هم می خواندند. بخش جالب این است که این آهنگ ظاهراً برای این دو ستاره را در یک داستان عاشقانه گرد هم می آورد که به عنوان یک فیلم عاشقانه شروع شد و به عنوان یک درام به پایان رسید.

این رویداد پس از آن رخ می دهد که پیکه و معشوقه جدیدش در کلوپ شبانه یونیک، در طول مهمانی درخواست خاصی از دی جی داشتند. ستاره بازنشسته فوتبال از مالک و دی جی باشگاه خواسته است که موسیقی شکیرا را پخش نکنند.

شکیرا و جرارد در ژوئن 2022 پس از بیش از یک دهه زندگی مشترک با هم جدایی خود را اعلام کردند. از زمان جدایی، این پیکه و دوست دختر جدیدش، کلارا چیا مارتی که شایعه می شود همسرش خواهد شد با هم وقت می گذرانند.

برچسب ها :

ناموجود