تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
کد خبر : 6293

کایلی جنر: ای کاش هرگز جراحی پلاستیک انجام نمی دادم

کایلی جنر: ای کاش هرگز جراحی پلاستیک انجام نمی دادم

کایلی جنر توصیه کرده است که زنان قبل از بچه دار شدن از انجام برخی جراحی های زیبایی خودداری کنند. جنر کار خود را بر اساس یکی از پر زرق و برق ترین سلبریتی ها بنا نهاده است، اما با کمی کمک زیبایی به آن نقطه رسید. جنر قبل از به دنیا آوردن دختر پنج

کایلی جنر توصیه کرده است که زنان قبل از بچه دار شدن از انجام برخی جراحی های زیبایی خودداری کنند. جنر کار خود را بر اساس یکی از پر زرق و برق ترین سلبریتی ها بنا نهاده است، اما با کمی کمک زیبایی به آن نقطه رسید.

جنر قبل از به دنیا آوردن دختر پنج ساله خود در سن 20 سالگی، عمل جراحی سینه انجام داد، در حالی که او در طول زندگی بزرگسالی خود نیز به طور مرتب به صورت خود ژل تزریق می کرد.

اما، در حالی که بسیاری از دیدن تصاویر پر زرق و برق گذشته، جنر به پشیمانی خود از عمل جراحی سینه خود اعتراف کرده است و به سایر زنان توصیه می کند که حتی از فکر جراحی تا بعد از بچه دار شدن خودداری کنند.

جنر در مصاحبه‌ای به دوستش استسی کارانیکولائو گفت: «ای کاش هرگز این کار را نمی کردم».

“به هر کسی که به این فکر می کند توصیه می کنم که تا بعد از بچه دار شدن صبر کند.”

کایلی جنر با باورهای غلط در مورد کارهای صورتش مقابله می کند. جنر همچنین به باورهای نادرست پیرامون کار صورت خود و در واقع به باورهای نادرست در مورد اعتماد به نفس و کارهای زیبایی پرداخت.

جنر افزود: “همیشه به یاد دارم که مطمئن ترین بچه اتاق بودم.”

“من همیشه خودم را دوست داشتم و هنوز هم خودم را دوست دارم و یکی از بزرگترین تصورات غلط در مورد من این است که من این کودک نا امن بودم و برای تغییر کل صورتم جراحی زیادی انجام دادم که اشتباه است، زیرا من فقط فیلر دریافت کرده ام.

“احساس می کنم که نمی خواهم این بخشی از داستان من باشد.”

پیام کایلی جنر برای زنان جوان

جنر می گوید اگر دخترش در سن 19 سالگی مانند او عمل جراحی انجام دهد، «دلش شکسته» و همچنین در ادامه به این موضوع پرداخته است که چگونه از ویرایش شدید عکس ها دست کشیده است تا جذاب تر به نظر برسد.

“من فقط احساس می کنم که ما نفوذ زیادی داریم و با این قدرت چه می کنیم؟” جنر ادامه داد.

“من فقط دختران زیادی را در اینترنت می بینم که اکنون به طور کامل تصاویر خود را ویرایش می کنند.

“من هم آن مرحله را پشت سر گذاشتم. احساس می کنم در جای بهتری هستم. اما افراد دیگر می توانند نا امنی را به شما القا کنند.”

برچسب ها :

ناموجود