تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۳:۲۵
کد خبر : 6067

ببینید: پرش لئوناردو دی کاپریو از قایق تفریحی به دریای مدیترانه

ببینید: پرش لئوناردو دی کاپریو از قایق تفریحی به دریای مدیترانه

لئوناردو دی کاپریو در تعطیلات تابستانی خود سر و صدا می کند. این بازیگر و دوست دیرینه اش توبی مگوایر روز پنجشنبه در حال لذت بردن از اوقات خود در یک قایق تفریحی در سنت تروپه دیده شدند. دیکاپریو حتی از عرشه به سمت دریای مدیترانه پرید. لئوناردو، بدون پیراهن، شورت تخته آبی اسپورت و

لئوناردو دی کاپریو در تعطیلات تابستانی خود سر و صدا می کند. این بازیگر و دوست دیرینه اش توبی مگوایر روز پنجشنبه در حال لذت بردن از اوقات خود در یک قایق تفریحی در سنت تروپه دیده شدند. دیکاپریو حتی از عرشه به سمت دریای مدیترانه پرید.

لئوناردو، بدون پیراهن، شورت تخته آبی اسپورت و یک گردنبند آویز نقره ای در حالی که در حال غوطه ور شدن بود دیده شد.

در همین حال، مگوایر، در قایق بزرگ به او پیوست. این بازیگر مرد عنکبوتی لباس شنای مشابهی به تن داشت و یک کلاه بیسبال و یک جفت عینک آفتابی به تن داشت.

این دو نفر همچنین این هفته در حال لذت بردن از اوقات فراغت در نزدیکی پاتوق مورد علاقه مشهور، کلوب 55، که دی کاپریو در گذشته از آن بازدید کرده بود، دیده شدند. جری ساینفلد و همسرش جسیکا نیز در اواخر ژوئن سوار بر یک قایق بادبانی از آن بازدید کردند.

تصویر پرش لئوناردو دی کاپریو به دریای مدیترانه

ماجراجویی قایق‌رانی حدود یک ماه پس از آن اتفاق می‌افتد که دی کاپریو و همبازی‌اش در The Great Gatsby در اواخر ژوئن در حال ترک هتل Costes در پاریس دیده شدند. آنها همچنین در حال رفتن به هتل Plaza Athénée، جایی که در مراسمی با لبرون جیمز شرکت کردند، عکس گرفتند.

مگوایر در سال 2013 در مورد دوستی آنها گفت: “[من و لئو] مانند سایر دوستان هستیم. بین ما خنده و گپ زیاد است. ما از انجام بسیاری از چیزهای مشترکمان مانند بسکتبال لذت می بریم. ما دوست داریم بازی کنیم و در مورد بسکتبال صحبت کنیم.”

این بازیگر در مورد اینکه چه چیزی آنها را دور هم جمع می کند، در آن زمان افزود: من و لئو به هم اعتماد و احترام زیادی داریم. ما دوستی نزدیکی داریم و من قطعاً به لئو علاقه دارم.

دی کاپریو تنها کسی نیست که در آب ماجراجو می شود روز پنجشنبه، بروکلین بکهام در حال سوار بر یک قایق تفریحی در همان نقطه با همسرش نیکولا پلتز مشاهده شد.

فهرست افراد مشهوری که تابستان امسال به سنت تروپه سفر می کنند همچنان در حال افزایش است. جف بزوس که با نامزدش لورن سانچز، مجیک جانسون، ساموئل ال جکسون و استیو هاروی به همراه فرزندان و همسرش مارجوری شهر فرانسه را کاوش کردند، در میان مسافران تعطیلات هستند.

برچسب ها :

ناموجود