تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 12574

پدر تیلور سوئیفت از نامزد دخترش تراویس کلس حمایت می کند

پدر تیلور سوئیفت از نامزد دخترش تراویس کلس حمایت می کند

اسکات سوئیفت حمایت خود را از نامزد دخترش تراویس کلس و تیمش با پوشیدن لباس سر تا پای کانزاس سیتی چیفز قبل از بازی بزرگ یکشنبه در استادیوم آلجینت در لاس وگاس برگزار شد، نشان داد. اسکات که توسط هواداران دیده شد و در کنار سوئیت در استادیوم از او عکس گرفتند. با توجه به

اسکات سوئیفت حمایت خود را از نامزد دخترش تراویس کلس و تیمش با پوشیدن لباس سر تا پای کانزاس سیتی چیفز قبل از بازی بزرگ یکشنبه در استادیوم آلجینت در لاس وگاس برگزار شد، نشان داد.

اسکات که توسط هواداران دیده شد و در کنار سوئیت در استادیوم از او عکس گرفتند. با توجه به عکس‌ های گرفته شده توسط طرفداران که در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شد، به نظر می‌ رسد که این پدر ۷۱ ساله لبخند می‌ زند و با دختر خواننده و ترانه‌ سرای خود خوشحال به نظر می رسد.

والدین تیلور در طول فصل NFL 2023-2024 در تعدادی از بازی‌ های چیفز شرکت کرده‌ اند که منجر به سفر آنها به سوپر بول شده است.

اسکات علیرغم اینکه مدت ها از طرفداران فیلادلفیا ایگلز بود، در اواسط دسامبر به دخترش در تماشای رویارویی چیفز ها مقابل نیوانگلند پاتریوتز پیوست، جایی که این زوج پدر و دختر در طول بازی هم را در آغوش گرفتن و در حال تشویق کردن دیده شدند.

کل خانواده سوئیفت، از جمله اسکات، آندریا و برادر کوچکتر، آستین، همگی با تماشای بازی چیفز در لاس وگاس جشن گرفتند.

برچسب ها :

ناموجود