تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 12374

پاسخ شکیرا به درخواست صحبت دوستانه با کلارا چیا منفی است

پاسخ شکیرا به درخواست صحبت دوستانه با کلارا چیا منفی است

طلاق جنجالی شکیرا و جرارد پیکه همچنان خبرساز است. پس از یک خیانت ظاهری بین این بازیکن فوتبال و کلارا چیا، شکیرا این خواننده کلمبیایی تصمیم گرفت راه خود را از جرارد پیکه جدا کند و زندگی جدیدی در میامی با دو فرزندش، ساشا و میلان بسازد. اکنون، تقریباً دو سال پس از شروع جنجال،

طلاق جنجالی شکیرا و جرارد پیکه همچنان خبرساز است. پس از یک خیانت ظاهری بین این بازیکن فوتبال و کلارا چیا، شکیرا این خواننده کلمبیایی تصمیم گرفت راه خود را از جرارد پیکه جدا کند و زندگی جدیدی در میامی با دو فرزندش، ساشا و میلان بسازد.

اکنون، تقریباً دو سال پس از شروع جنجال، یک منبع جدید فاش کرده است که کلارا چیا می‌ خواست با شکیرا صحبت کند تا بعد از طلاق، ماجرا را برای او تعریف کند. این موضوع اولین بار توسط روزنامه اسپانیایی “ال ناسیونال د کاتالونیا” گزارش شد،کلارا چیا ظاهراً سعی می کرد با شکیرا تماس بگیرد تا به یک رابطه دوستانه با او برسد، زیرا اوضاع در رابطه او با پیکه جدی می شد.

کلارا چیا می خواست با شکیرا ملاقات کند و ظاهراً به امید صحبت با شکیرا با او تماس گرفت، اما شکیرا به دنبال تماس با او نبود. این نشریه گزارش داد: “قصد او این بود که توضیح دهد که چگونه اتفاقات بین او و پیکه رخ داده است و یک پویایی سالم را حفظ کند که روی فرزندان آنها میلان و ساشا تأثیری نداشته باشد.”

این ملاقات اتفاق نیفتاد و به نظر می رسد شکیرا از هرگونه تماس با او اجتناب کرد و دعوت او را رد کرد. “این هنرمند مشهور گفت که تحت هیچ شرایطی با زنی که باعث ایجاد نقطه شکست در زندگی او شده بوده است ملاقات نخواهد کرد” و افزود که فرزندانش نیز “با او در تماس نیستند.”

به گفته این نشریه، شکیرا درخواست کرده است که “بندی در توافقنامه حضانت وجود داشته باشد که مشخص کند کلارا چیا به فرزندانش نزدیک نخواهد شد.” در حالی که هم شکیرا و هم پیکه هنوز به طور علنی درباره این توافق صحبت نکرده اند، همچنین گزارش شد که کلارا چیا مجبور می شود “به طور موقت خانه خود را ترک کند” تا زمانی که بچه ها “به بارسلونا سفر می کنند بدون حضور او با پدرشان وقت بگذرانند.”

برچسب ها :

ناموجود