تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد خبر : 5761

پاسخ سلنا گومز به شایعات آشنایی اش با بازیگر «خرس»

پاسخ سلنا گومز به شایعات آشنایی اش با بازیگر «خرس»

سلنا گومز در حال پاسخگویی به سوالاتی در مورد زندگی مشترک خود است. از نو. در هفته گذشته، وب‌سایت شایعه‌سازی DeuxMoi نکته‌ای ناشناس را به اشتراک گذاشت که حاکی از آن بود که دو بازیگر پس از ملاقات در فیلم‌برداری جلد Vanity Fair، به طور تصادفی با یکدیگر قرار ملاقات می‌گذارند. بسیاری بر این باور

سلنا گومز در حال پاسخگویی به سوالاتی در مورد زندگی مشترک خود است. از نو. در هفته گذشته، وب‌سایت شایعه‌سازی DeuxMoi نکته‌ای ناشناس را به اشتراک گذاشت که حاکی از آن بود که دو بازیگر پس از ملاقات در فیلم‌برداری جلد Vanity Fair، به طور تصادفی با یکدیگر قرار ملاقات می‌گذارند.

بسیاری بر این باور بودند که سلنا و جرمی آلن وایت، بازیگر نقش اول «خرس» در مرکز این پست قرار دارند. سلنا برای رسیدگی به برخی از این شایعات به TikTok رفت.

در یک ویدئو که سلنا را در حال همگام‌ سازی یک کلیپ صوتی نشان می‌دهد. آیا تا به حال شایعه ای در مورد خودتان شنیده اید و واقعاً می خواهید بیشتر بشنوید؟ لعنتی، بعدش چیکار کردم؟”

سلنا در توضیح این پست نوشت: “برای همه از طرف من.” در حالی که این اظهار نظر مستقیمی در مورد شایعات مربوط به جرمی آلن وایت نبود، به نظر می رسد روشی بسیار مختصر برای درخواست از رسانه ها و جهان برای کسب و کار خودشان باشد. همچنین این اولین باری نیست که سلنا درباره اینکه چقدر وسواس رسانه‌ها در رابطه با زندگی دوستی‌اش خسته‌کننده است بحث می‌کند.

او چندی پیش در مصاحبه‌ای به Vogue استرالیا گفت: «تصور کردم که این فقط موقتی است. خوشبختانه و متأسفانه این احساس را دارم که در حال حاضر زندگی من در اینجاست و باید آن را بپذیرم»

برای کسانی که متقاعد نشده‌اند و فکر می‌کنند که سلنا و وایت ممکن است با هم قرار بگذارند، پست دیگری نشان می‌دهد که او هنوز مجرد است.

خواهران هایم عکسی را در اینستاگرام به اشتراک گذاشتند که هزاران لایک به دست آورد. آن‌ها را در کنار سلنا، تیلور سویفت و زنان دیگر نشان می‌دهد و عنوان آن را «تابستان مجرد» می‌نویسد.

برچسب ها :

ناموجود