تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 9958

پاریس هیلتون با لباس «سمی» از بریتنی اسپیرز تقدیر کرد

پاریس هیلتون با لباس «سمی» از بریتنی اسپیرز تقدیر کرد

پاریس هیلتون در یک مهمانی پر ستاره هالووین به بریتنی اسپیرز ادای احترام کرد و در یکی از چهره های نمادین خود از موزیک ویدیوی «سمی» به عنوان ستاره پاپ لباس پوشید. هیلتون که به خاطر عشقش به مد و فرهنگ پاپ معروف است، در مهمانی هالووین Casamigos در لس آنجلس با لباس آبی مهماندار

پاریس هیلتون در یک مهمانی پر ستاره هالووین به بریتنی اسپیرز ادای احترام کرد و در یکی از چهره های نمادین خود از موزیک ویدیوی «سمی» به عنوان ستاره پاپ لباس پوشید. هیلتون که به خاطر عشقش به مد و فرهنگ پاپ معروف است، در مهمانی هالووین Casamigos در لس آنجلس با لباس آبی مهماندار هواپیما که شباهت زیادی به لباس اسپیرز در ویدیو داشت، وارد شد. هیلتون ویدئویی از خود در لباس اینستاگرام را به اشتراک گذاشت و در زیر آن نوشت: “به افتخار ملکه ما، هالووین #هالووین مبارک”

همسر هیلتون، کارتر ریم، نیز با پوشیدن لباس خلبان از ویدیوی «سمی» به این سرگرمی پیوست. طرفداران و دوستان مشهور انتخاب لباس هیلتون را ستایش کردند و تیفانی هادیش اظهار نظر کرد: “او آماده است!” شخص دیگری نوشت: “حمایت ملکه از یک ملکه دیگر کاری است که ملکه های واقعی انجام می دهند!” و سومی گفت: “شما شگفت انگیز هستید.

این ادای احترام تنها چند روز پس از انتشار خاطرات بریتنی اسپیرز به نام “زن در من” انجام می شود که در آن او ماجرا های گذشته خود را با هیلتون باز می کند. اسپیرز فاش کرد که روز های مهمانی آنها در اوایل دهه 2000 آنطور که رسانه ها آنها را به تصویر می کشیدند نبود. او همچنین از هیلتون به شدت صحبت کرد و او را زیبا توصیف کرد و از حمایت او در مواقع سخت قدردانی کرد.

هیلتون از اسپیرز برای ارسال نسخه ای از کتاب از طریق تیک تاک تشکر کرد و گفت: “من به شما افتخار می کنم. بی صبرانه منتظر خواندن کتاب جدید شما هستم، تبریک می گویم زیبا!”

پاریس بسیار از بریتنی حمایت کرده است

 

این حمایت هیلتون نسبت به اسپیرز تعجب آور نیست، زیرا هیلتون همیشه در کنار او بوده است. در سپتامبر 2021، زمانی که پدر اسپیرز درخواست پایان دادن به محافظه‌ کاری او را داد، هیلتون حمایت خود را اعلام کرد و گفت: «شنیدن این موضوع شگفت‌ انگیز است که می‌ دانیم بریتنی یک قدم به آزادی خود نزدیک‌ تر است، که او بسیار لیاقتش را دارد.»

هیلتون در طول دوستی آنها به طور مداوم حمایت خود را از بریتنی نشان داده است. سال گذشته، او ویدیویی از خود در حال رقصیدن با تک آهنگ اسپیرز به نام Hold Me Closer با التون جان منتشر کرد. اخیراً، هیلتون از اسپیرز در میان جدایی او از سام اصغری حمایت کرد.

برچسب ها :

ناموجود