تاریخ انتشار : شنبه ۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 11539

پاریس هیلتون با لباس خواب با بچه هایش ژست می گیرد

پاریس هیلتون با لباس خواب با بچه هایش ژست می گیرد

پاریس هیلتون در اولین فصل تعطیلات خود به عنوان مادر بسیار خوشحال است. با اشتراک‌ گذاری عکس‌ های خانوادگی کریسمس خود با لباس خواب با همسرش کارتر ریم و دو فرزندشان دختر لندن مرلین و پسر فینیکس، 11 ماهه، لباس خواب پوشیده است. «کارتر و من نمی‌ توانستیم صبر کنیم تا اولین عکس تعطیلات خود

پاریس هیلتون در اولین فصل تعطیلات خود به عنوان مادر بسیار خوشحال است. با اشتراک‌ گذاری عکس‌ های خانوادگی کریسمس خود با لباس خواب با همسرش کارتر ریم و دو فرزندشان دختر لندن مرلین و پسر فینیکس، 11 ماهه، لباس خواب پوشیده است.

«کارتر و من نمی‌ توانستیم صبر کنیم تا اولین عکس تعطیلات خود را با فونیکس بگیریم.

هیلتون می‌ افزاید: «همیشه رویای این لحظه را داشتم و نمی‌ توانیم منتظر بمانیم تا سنت‌ های خانوادگی خود را شروع کنیم، تعطیلات را جشن بگیریم و در سال جدید جشن بگیریم. من احساس خوشبختی می کنم که این خانواده زیبا و زندگی مشترک را دارم.»

این عکس‌ ها خانواده چهار نفره را نشان می‌ دهد که با لباس خواب‌ های فلانل چهارخانه‌ ای قرمز، سبز و سفید در کنار هم جمع شده‌ اند و روی پله‌ هایشان ژست گرفته‌ اند. هیلتون دخترش لندن را در آغوش گرفته در حالی که فینیکس کنار پدرش نشسته است.

هیلتون ماه گذشته از طریق پستی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بود، اعلام کرد که او و ریوم صاحب فرزند دوم شدند.

هیلتون و ریم در فوریه 2021 پس از بیش از یک سال رابطه نامزدی کردند و در یک مراسم عروسی سه روزه در نوامبر همان سال عقد کردند. دوست دیرینه خانواده هیلتون، ریوم بومی شیکاگو نویسنده، کارآفرین و شرکت سرمایه گذاری M13 است.

برچسب ها :

ناموجود