تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 10530

پاریس هیلتون با استایل شیک و خاص خود نمایی می کند

پاریس هیلتون با استایل شیک و خاص خود نمایی می کند

پاریس هیلتون آخر هفته پر اکشنی داشت! این هنرمند 42 ساله مدتی را در لاس وگاس برای مسابقات جهانی فرمول یک گذراند. روز جمعه، او یک لباس شیک مسابقه ای نقره ای، صورتی و بنفش خیره کننده با چکمه های نقره ای و آفتابگیرهای درخشان صورتی پوشید. موهای بلوند او هنگام عکس گرفتن در یک

پاریس هیلتون آخر هفته پر اکشنی داشت! این هنرمند 42 ساله مدتی را در لاس وگاس برای مسابقات جهانی فرمول یک گذراند.

روز جمعه، او یک لباس شیک مسابقه ای نقره ای، صورتی و بنفش خیره کننده با چکمه های نقره ای و آفتابگیرهای درخشان صورتی پوشید. موهای بلوند او هنگام عکس گرفتن در یک مهمانی انحصاری هیلتون در هتل های ویرجین لاس وگاس برای مجموعه Curio، با دم اسبی براق و بلند مرتب شده بود.

در یک طرف لباس او عبارت نمادین “sliving” قرار داشت.

در یکی از عکس‌ ها در حالی که پشت غرفه دی‌ جی در مهمانی می‌ رقصید، می‌ توان گفت: «این مهم است که کجا بمانی».

روز شنبه، هیلتون یک ظاهر شیک تمام مشکی را انتخاب کرد. او زیر یک ژاکت موتو و شلوار چرمی با سایه‌ بان مشکی پوشیده بود. این بار تسمه های بلوندش آویزان بود و از وسط جدا شده بود.

پاریس با رانندگان و سایر افراد مشهوری که در مسابقه شرکت کردند از جمله will.i.am، گوردون رمزی و زد، عکس گرفت. این رویداد پر ستاره به عنوان تصاحب هالیوود در شهر همزمان با برگزاری جایزه بزرگ نوادا مورد استقبال قرار گرفت.

اسطوره لیکرز با دیوید بکهام برای میزبانی یک مهمانی جایزه بزرگ در کلاب SI در روز شنبه همکاری کرد.

دیگر ستارگان شهر برای این رویداد ریحانا و جاستین بیبر، جان لجند، کیت اوربان، مارک والبرگ و غیره بودند. مکس ورشتاپن برنده مسابقه شد.

برچسب ها :

ناموجود