تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
کد خبر : 9490

ویکتوریا و دیوید بکهام در شب عاشقانه شیک به نظر می رسیدند

ویکتوریا و دیوید بکهام در شب عاشقانه شیک به نظر می رسیدند

ویکتوریا بکهام و دیوید بکهام به دلایلی یکی از خوش پوش ترین زوج های فرهنگ پاپ هستند. پس از اولین نمایش فیلم مستند بکهام در نتفلیکس و همچنین انتشار مجموعه جدید عطر های همنام او دیوید و ویکتوریا برای یک صرف شام عاشقانه به شهر نیویورک وارد شدند. . و ظاهر شیک این دو نفر

ویکتوریا بکهام و دیوید بکهام به دلایلی یکی از خوش پوش ترین زوج های فرهنگ پاپ هستند. پس از اولین نمایش فیلم مستند بکهام در نتفلیکس و همچنین انتشار مجموعه جدید عطر های همنام او دیوید و ویکتوریا برای یک صرف شام عاشقانه به شهر نیویورک وارد شدند. . و ظاهر شیک این دو نفر از هنوز خود نمایی می کند.

ویکتوریا از آنجایی که مد روز است، یک لباس آستین سرمه ای با جزئیات توری سفید در پهلو ها و لبه های نامتقارن که با کفش پاشنه باز قرمز کارمینی و جوراب شلواری شفاف او را نشان می داد، پوشیده بود. به نظر می‌ رسید که ستاره پاپ صفحه‌ ای از کتاب خود را بیرون کشیده است، زیرا به نظر می‌ رسد طراحی زیبا از خط مد خودش است.

او با یک کیف بزرگ به رنگ پوسته تخم مرغ را اکسسوری خود کرده بود و مو های شل را پایین نگه می داشت. دیوید هم بسیار منظم و مرتب و براق و تیز به نظر می رسید. او کت و شلوار سرمه ای خود را با یک پیراهن سفید و کفش ورزشی سفید پوشیده بود.

هفته گذشته، این جفت و خانواده‌ شان با سبکی شیک در اولین نمایش بکهام لندن شرکت کردند.

دیوید و پسرانش بروکلین پلتز بکهام همراه با همسرش نیکولا پلتز بکهام و رومئو بکهام ژست گرفته بودند. همگی دیدگاه متفاوتی در مورد کت و شلوار سفارشی ارائه کردند.

در حین معرفی طیف جدید رایحه های عطر خود در یک مهمانی لانچ در N.Y.C. دیوید، نقطه داغ توریسی، به مهمانان گفت که همکاری با فیشر استیونز، کارگردان نتفلیکس و بکهام برای او “افتخار بزرگی” بود.

او اعتراف کرد که مدتی طول کشید تا با فیلمبرداری «کنار آمد» و تنها دو یا سه سال به دهمین سالگرد بازنشستگی اش نرسیده بود که تصمیم گرفت برای گفتن داستانش آماده باشد.

دیوید گفت: “این آسان نبود و در دو سال و نیم گذشته یک ترن هوایی احساسی بود، اما من فکر می کنم ما چیزی تولید کرده ایم که تیم من می تواند بسیار به آن افتخار کند.”

استیونز اخیراً در مورد نحوه کار با این فوق ستاره و تاجر مشهور فوتبال با مردم صحبت کرده است. او اصلاً آن چیزی نبود که من انتظار داشتم. او خیلی باز بود. او می گوید، من آماده ام. من می‌ خواهم داستانم را قبل از اینکه شخص دیگری بگوید به اشتراک بگذارم.»

برچسب ها :

ناموجود