تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
کد خبر : 11560

ویکتوریا و دیوید بکهام با بچه هایشان ژست بابا نوئل می گیرند

ویکتوریا و دیوید بکهام با بچه هایشان ژست بابا نوئل می گیرند

کریسمس امسال برای ویکتوریا بکهام و دیوید بکام زود فرا رسید! ویکتوریا در روز شنبه در یک پست اینستاگرامی تعدادی از عکس های دیوید و فرزندانشان کروز، بروکلین و هارپر را به اشتراک گذاشت. پسر آنها رومئو که برای برنتفورد فوتبال بازی می کند در عکس حضور نداشت. اما همسر بروکلین، نیکولا پلتز بکهام، در

کریسمس امسال برای ویکتوریا بکهام و دیوید بکام زود فرا رسید! ویکتوریا در روز شنبه در یک پست اینستاگرامی تعدادی از عکس های دیوید و فرزندانشان کروز، بروکلین و هارپر را به اشتراک گذاشت. پسر آنها رومئو که برای برنتفورد فوتبال بازی می کند در عکس حضور نداشت.

اما همسر بروکلین، نیکولا پلتز بکهام، در این عکس در کنار مادر شوهر و خواهر شوهر جوانش لبخند زد.

در عکس خانوادگی، نیکولا و هارپر لباس خواب چهار خانه قرمز و تاپ سفید و بروکلین و دیوید در ست مشابهی از شلوار پیژامه مشکی و پیراهن سفید پوشیدند.

ویکتوریا و کروز انتخاب کردند که از بین جمعیت متمایز شوند. او یک لباس کاملا سفید پوشیده بود در حالی که مادرش با یک ست لباس خواب ابریشمی سیاه و سفید در وسط عکس ژست گرفت.

همه به جز کروز کلاه قرمز و سفید بابانوئل بر سر گذاشتند. ویکتوریا در توضیح این عکس‌ ها که در مقابل درخت کریسمس تزیین شده است، نوشت: “بابانوئل زود به میامی آمد!!! من همه شما را خیلی دوست دارم.

ویکتوریا در استوری اینستاگرام خود در روز شنبه عکسی از دیوید به اشتراک گذاشت. او تصویری از دیوید را که در مقابل روی میزی نشسته بود، نوشت: بابای خوب.

اکثر بکهام ها فصل تعطیلات طوفانی را با هم سپری می کنند. روز پنجشنبه، ویکتوریا ویدئویی از خود در حال رقصیدن در ساحل باهاما با عروسش در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

نیکولا همچنین در صفحه اینستاگرام خود تصاویری از تعطیلات خانوادگی را به اشتراک گذاشته است. او به تازگی تصاویری از تفریح ​​خانواده در ساحل باهاما منتشر کرده است.

برچسب ها :

ناموجود