تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 12430

ویکتوریا بکهام و کیتی هولمز با استایل هماهنگ ژست می گیرند

ویکتوریا بکهام و کیتی هولمز با استایل هماهنگ ژست می گیرند

ویکتوریا بکهام از دوستش کیتی هولمز کمک گرفت در حالی که در روز جمعه مجموعه او شروع به کار ساعت های جدید خود کرد. یک شب شگفت انگیز برای جشن گرفتن مجموعه جدید ویکتوریا بکهام در نیویورک. ویکتوریا پستی را در اینستاگرام شرح داد که در آن تعدادی عکس از او در حال ژست گرفتن

ویکتوریا بکهام از دوستش کیتی هولمز کمک گرفت در حالی که در روز جمعه مجموعه او شروع به کار ساعت های جدید خود کرد.

یک شب شگفت انگیز برای جشن گرفتن مجموعه جدید ویکتوریا بکهام در نیویورک. ویکتوریا پستی را در اینستاگرام شرح داد که در آن تعدادی عکس از او در حال ژست گرفتن در مقابل تابلوی نئونی که همکاری او با شرکت ساعت سوئیسی را اعلام می‌ کرد، نشان می داد.

ویکتوریا در یک عکس به تنهایی و در عکس دیگر در کنار هلمز ژست گرفت. هر دو زن لباس های مشکی پوشیده بودند و ویکتوریا به طرفدارانش گفت که کت و شلوارش از برند لباس همنام او است.

هولمز ظاهر خود را یک تاپ را با کت و دامن مشکی و کفش پاشنه بلند مشکی ست کرده بود.

دیوید بکهام، شوهر ویکتوریا، حمایت خود را از آخرین اقدام همسرش در نظرات این پست ابراز کرد. او نوشت: “مثل همیشه دوست داشتنی هستی❤️.”

این زوج اخیراً مشغول پروژه های انفرادی و همکاری بوده اند. همانطور که آنها سه شنبه در اینستاگرام طعنه زدند، در حال آماده شدن برای اولین نمایش تبلیغاتی سوپر بول خود با Uber Eats هستند که جنیفر آنیستون نیز در آن حضور خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود