تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۱۳
کد خبر : 9830

ویکتوریا بکهام و آنتونلا روکوزو با استایل شیک خیره کننده بودند

ویکتوریا بکهام و آنتونلا روکوزو با استایل شیک خیره کننده بودند

لیونل مسی، آنتونلا روکوزو و سه فرزندشان کاملاً با زندگی جدید خود در میامی سازگار شده اند. از زمانی که این فوتبالیست افسانه ای پس از انتقال به اینتر میامی وارد شهر شد، تمام جنوب فلوریدا از جمله جامعه لاتین با آغوش باز از آنها استقبال کردند. و دیوید و ویکتوریا بکهام به میزبانی عالی

لیونل مسی، آنتونلا روکوزو و سه فرزندشان کاملاً با زندگی جدید خود در میامی سازگار شده اند. از زمانی که این فوتبالیست افسانه ای پس از انتقال به اینتر میامی وارد شهر شد، تمام جنوب فلوریدا از جمله جامعه لاتین با آغوش باز از آنها استقبال کردند. و دیوید و ویکتوریا بکهام به میزبانی عالی برای خانواده مشهور آرژانتینی تبدیل شده اند. اکنون، ویکتوریا طراح بریتانیایی و همسر مسی در حال ایجاد دوستی نزدیک هستند و سبک و پیوند مشترک خود را با طرفداران خود به اشتراک می گذارند.

با وجود اینکه فصل فوتبال برای مسی به پایان رسیده است، آنتونلا برنامه شلوغی را دنبال می کند. این کار آفرین از روزاریو به رونمایی از جدیدترین مجموعه‌ های ایزابلا رانگل گروتمن دعوت شد که شامل برندهایی مانند آریزو، رنگل، لا سیرنه و برند ویکتوریا بکهام نیز می‌ شد. در این مراسم پر زرق و برق جمعیتی پر از ستاره در رستوران کاسادونا در میامی با مهمانان برجسته ای مانند مدل وینی هارلو و النا گالرا، همسر بازیکن اسپانیایی سرخیو بوسکتس که از دوستان نزدیک  مسی است، شرکت کردند.

آنتونلا و ویکتوریا هر دو کت واک را با سبک های متمایز خود روشن کردند. ویکتوریا با یک لباس سفید ساتن با آستین‌ های کوتاه و گشاد، برش‌ های میدی  خیره کننده بود. ویکتوریا بکهام برند خود را به نمایش گذاشت و ثابت کرد که سفیر نهایی آن در پوشیدن سبک های مجموعه مد خود است. در همین حال، آنتونلا روکوزو یک لباس مشکی براق، یک تاپ یقه پیراهن و یک شلوار گشاد به تن کرد که با کفش های شیک استایل خود را تکمیل کرده بود.

 

هر دو نگاه اجمالی از این رویداد را در رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشتند، از جمله تصاویری از آنها همراه با میزبان و سایر مهمانان. آنتونلا در اینستاگرام خود به میزبانان برای مجموعه خیره‌ کننده‌ شان، همراه با چند عکس جذاب تبریک گفت. او نوشت: “تبریک برای این مجموعه.”

از سوی دیگر، ویکتوریا همچنین عکس‌ هایی از شبی که با همسرش دیوید گذرانده بود را در همان مکان اما در زمانی متفاوت به اشتراک گذاشت. این ستاره بریتانیایی به دیوید گراتمن، شوهر ایزابلا، به دلیل افتتاحیه اخیر رستورانش، کاسادونا، که میزبان نمایش بود، تبریک گفت.

ظاهر لحظات دوستانه آنتونلا و ویکتوریا اولین بار نیست و احتمالا آخرین هم نخواهد بود. همسر مسی و اسپایس گرل سابق نشان داده‌ اند که چقدر از گذراندن وقت با هم لذت می‌ برند و به‌عنوان دوست با هم در ارتباط هستند.

برچسب ها :

ناموجود