تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳
کد خبر : 9966

ویکتوریا بکهام در سالگرد ازدواج با دیوید زیبا به نظر می رسد

ویکتوریا بکهام در سالگرد ازدواج با دیوید زیبا به نظر می رسد

ویکتوریا بکهام، 49 ساله، در یک استوری جدید اینستاگرام در تبلیغ عطر جدید خود، عکسی را که قبلاً هرگز دیده نشده بود از روزی که با دیوید بکهام چیمان عشق را تمدید کرد، به اشتراک گذاشت. ویکتوریا اسپایس گرل سابق با لباس سفید روبرتو کاوالی ژست گرفت. در عکس چشم نواز سال 2006، یک دستش

ویکتوریا بکهام، 49 ساله، در یک استوری جدید اینستاگرام در تبلیغ عطر جدید خود، عکسی را که قبلاً هرگز دیده نشده بود از روزی که با دیوید بکهام چیمان عشق را تمدید کرد، به اشتراک گذاشت. ویکتوریا اسپایس گرل سابق با لباس سفید روبرتو کاوالی ژست گرفت. در عکس چشم نواز سال 2006، یک دستش را بالای سرش و یک دستش را پشت سرش گرفته بود. او همچنین مو های بلندش را پایین انداخته بود و نگاهی مطمئن به دوربین می‌ داد.

ویکتوریا در ویدیویی که این مجموعه را نیز تبلیغ می‌ کرد، در مورد الهام‌ بخش عطر صحبت کرد و آن را نمایشی از “رابطه عشقی خود و دیوید با پاریس” نامید. او اشاره کرد که چگونه آنها برای مراسم تجدید پیمان ازدواج به لندن، انگلستان و سپس برای یک ماه کوچک به پاریس پرواز کردند، که همسرش او را غافلگیر کرد. او گفت: “این یک جیمز باند دیوانه است که در هواپیما سقوط کرد، اجازه دهید به شما بگویم.” “من واقعاً هیچ ایده ای نداشتم. این رمانتیک ترین کاری بود که او انجام داده است.»

ویکتوریا هنگام توصیف رایحه این عطر گفت که می‌ دانست می‌ خواهد آن رایحه “سنگین” باشد و دارای چیز های خاصی باشد. او توضیح داد: «می‌ دانستم که عطری سنگین می‌ خواهم، می‌ دانستم که دقیقاً همان چیزی را می‌ خواهم که ما خلق کردیم، یعنی گیلاس سیاه، تنباکوی چرمی و شما واقعاً می‌ توانید تمام نت‌ ها را استشمام کنید و هر بار که این عطر را استشمام می‌ کنم، مرا به عقب بر می‌ گرداند.

ویکتوریا و دیوید در ابتدا در سال 1999 ازدواج کردند. آنها از آغاز رابطه عاشقانه خود دارای چهار فرزند بودند، از جمله پسران بروکلین، 24، رومئو، 21، و کروز، 18، و دختر، هارپر، 12. داستان عشق آنها در طول سال ها و اغلب لحظات به یاد ماندنی خاصی از عاشقانه خود را به یاد می آورند.

برچسب ها :

ناموجود