تاریخ انتشار : جمعه ۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
کد خبر : 11521

ویکتوریا بکهام در باهاما با نیکولا پلتز بکهام در کنار دریا می رقصد

ویکتوریا بکهام در باهاما با نیکولا پلتز بکهام در کنار دریا می رقصد

نیکولا پلتز بکهام و مادر شوهرش ویکتوریا بکهام در تعطیلات خانوادگی خود در باهاما لحظات شیرینی را به اشتراک گذاشتند! ویکتوریا، روز پنجشنبه کلیپی را در استوری اینستاگرام خود آپلود کرد که نشان می داد او و مدل نیکولا پلتز، هر دو در هنگام غروب آفتاب در شن و ماسه می رقصند، و ظاهر مشکی

نیکولا پلتز بکهام و مادر شوهرش ویکتوریا بکهام در تعطیلات خانوادگی خود در باهاما لحظات شیرینی را به اشتراک گذاشتند! ویکتوریا، روز پنجشنبه کلیپی را در استوری اینستاگرام خود آپلود کرد که نشان می داد او و مدل نیکولا پلتز، هر دو در هنگام غروب آفتاب در شن و ماسه می رقصند، و ظاهر مشکی به تن دارند.

نیکولا که پیراهن مشکی، به تن داشت روی شن‌ ها به سمت مادر شوهرش رفت و در حالی که او از ویکتوریا پیروی می‌ کرد با ضرب آهنگ موسیقی حرکت می‌ کرد، و خندید. ویکتوریا با لباس مشکی شیک با اطمینان خاطر حرکت می‌ کرد، رقصید و حتی با بازیگوشی دست‌ های عروسش را گرفت.

او در بالای این کلیپ نوشت: “دوستت دارم نیکولا پلتز بکهام” نیکولا سپس این کلیپ را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت و نوشت: “دوستت دارم!! “

این کلیپ سرگرم کننده همچنین در یک حلقه اینستاگرامی که ویکتوریا در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده بود، شامل همسرش دیوید بکهام و دخترشان هارپر و پسران کروز و بروکلین شوهر نیکولا بود. ویکتوریا در توضیح عنوان کرد که پسرش رومئو، در این سفر غایب بوده است.

در همین حال، نیکولا نیز در صفحه اینستاگرام خود این ویدیوی سرگرم کننده را با مادرشوهرش به اشتراک گذاشت و همچنین عکس های شیرینی را با همسرش به اشتراک گذاشت.

نیکولا و بروکلین در آوریل 2022 در پالم بیچ، فلوریدا ازدواج کردند. از زمان ازدواج، نیکولا در رفت و آمد های عمومی بیشتری به بکهام ها پیوسته است. در ماه مارس، او و همسرش از ویکتوریا در هفته مد پاریس حمایت کردند. ویکتوریا تصویری از خانواده خود در اینستاگرام منتشر کرد و از آنها برای پیوستن به او در نمایشگاه تشکر کرد و در بخشی از آن نوشت: “من بدون تو نمی توانستم این کار را انجام دهم.”

نیکولا همچنین اکران مستند چهار قسمتی دیوید نتفلیکس، بکهام، را در اولین نمایش خود در لندن در ماه اکتبر جشن گرفت.

برچسب ها :

ناموجود