تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲
کد خبر : 11455

ویکتوریا بکهام تصویر استایل ورزشی دیوید را به اشتراک می گذارد

ویکتوریا بکهام تصویر استایل ورزشی دیوید را به اشتراک می گذارد

ویکتوریا بکهام در حال نشان دادن منظره ای است که در حین تمرین صبحگاهی خود داشته است. روز سه‌شنبه، ویکتوریا، ویدیویی را در حالی که با همسرش دیوید بکهام در باشگاه بودند، در اینستاگرام منتشر کرد. در این کلیپ، دیوید بکهام، با یک شورت آبی کوتاه و متناسب به تن دارد در حالی که در

ویکتوریا بکهام در حال نشان دادن منظره ای است که در حین تمرین صبحگاهی خود داشته است. روز سه‌شنبه، ویکتوریا، ویدیویی را در حالی که با همسرش دیوید بکهام در باشگاه بودند، در اینستاگرام منتشر کرد. در این کلیپ، دیوید بکهام، با یک شورت آبی کوتاه و متناسب به تن دارد در حالی که در حال انجام یک سری تمرینات فشاری رو به پایین است. البته با استایل ورزیده و قابل توجه.

او هنگام تصویر برداری از زوایای مختلف استایل ورزشی شوهرش، این پست را شرح داد: “صبح تمرین با این ماشین عشق”

طرفداران با دیدن این پست به بخش نظرات روانه شدند. یکی از دنبال کننده ها نوشت: “او می داند که با همه ما چه می کند”

ویکتوریا و دیوید اغلب ویدیو هایی از تمرین زوج خود در خانه ارسال می کنند.

در اوایل سال جاری، این طراح مد نگاهی اجمالی به روال تناسب اندام روزانه داشت و به شوخی گفت که شوهرش “بسیار عالی به نظر می رسد و کار زیادی انجام نمی دهد” در حالی که او در باشگاه خصوصی آنها عرق می کند.

او در کپشن نوشت: “در حالی که یکی از ما واقعاً سخت کار می کند … دیگری عالی به نظر می رسد که کار زیادی انجام نمی دهد.

در عکس اول، دیوید روی زمین دراز کشیده و پاهایش را دراز کرده و با استفاده از تفنگ ماساژور روی سینه بدون پیراهنش در حالی که به گوشی خود نگاه می‌ کند. ویکتوریا همچنین در حالی که از یک پله‌ نورد استفاده می‌ کرد و شوهرش در آن نزدیکی ایستاده بود، یک سلفی در آینه گرفت.

برچسب ها :

ناموجود